banner_left
banner_right
Služby

Vánoční kapky naděje připomínají možnost pomoci nemocným dětem

Již posedmé se s blížícími Vánocemi objevují na čerpacích stanicích Shell výrobky dětí z transplantační jednotky hematologického oddělení Fakultní nemocnice v Motole. Každá z unikátně vyrobených a ozdobených „kapek naděje“ vystavená ve vitrínách čerpacích stanic Shell bude opět připomínat možnost darovat Shell ClubSmart body Nadačnímu fondu Kapka naděje. Součástí kampaně je i online dražba jedinečného kalendáře a právě jedné z originálních kapek. Získané finanční prostředky půjdou jako už tradičně na rozvoj projektu Banky pupečníkové krve, který Shell dlouhodobě podporuje.

Každá moduritová kapka s kolážemi a kresbami je unikátním výtvorem dětí z transplantační jednotky hematologického oddělení II. dětské kliniky Fakultní nemocnice v Motole. Tyto dekorace, které zdobí vitríny na čerpacích stanicích Shell, připomínají členům věrnostního programu Shell ClubSmart možnost darovat nasbírané body Nadačnímu fondu Kapka naděje. Za každý věnovaný bod předá společnost Shell jednu korunu na rozvoj projektu Banky pupečníkové krve, který takto podporuje už celou řadu let. Členové věrnostního programu Shell ClubSmart navíc mohou na inovovaném portálu www.shellsmart.com pod sekcí výběr odměn po zaškrtnutí kategorie aukce až do 31. prosince 2013 dražit jednu z kapek, speciálně vyrobenou pro tento účel, a také výjimečný kalendář Nadačního fondu Kapka naděje „Příběhy 2014“ s tématikou slavných objevů a jejich vynálezců, které na fotografiích ztvárnily české celebrity. Kalendář či kapku naděje získá ten, kdo za zvolený předmět nabídne nejvyšší počet svých Shell ClubSmart bodů (aukce).

Shell kapka nadeje

Předvánoční čas je ideální příležitostí obdarovat nejen svoji rodinu i přátele, ale také přispět na dobrou věc. Vzhledem k tomu, že na konci roku dochází ke smazání starších, dosud neuplatněných bodů (nasbíraných před rokem 2011), může tato varianta jejich použití přijít vhod. „Řada našich zákazníků daruje své body na projekt Banky pupečníkové krve po celý rok, ale pravidelně před Vánocemi jejich ochota pomoci nemocným dětem významně roste. Pevně věřím, že tomu letos nebude jinak a mnohokrát jim jménem naší společnosti za tuto podporu děkuji. Moc si jejich dlouhodobé přízně vážíme,“ doplňuje Petr Šindler, manažer komunikace Shell Czech Republic a.s.

Každým rokem je díky velkorysosti zákazníků společnosti Shell nasbíraná částka vyšší, a to i zásluhou vánočních kampaní. „Rok co rok se snažíme přijít s nějakým novým nápadem na kalendář i vánoční dekoraci, jejíž výroba by na chvíli rozptýlila nemocné děti, a jež by zároveň potěšila zákazníky společnosti Shell. Letošní kapka je skutečně symbolická, protože s každým darovaným bodem je naděje na uzdravení malých pacientů o kapku větší,“ doplňuje Vendula Svobodová, prezidentka Nadačního fondu Kapka naděje.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *