Reklama

Zuno pokračuje v reklamním konceptu Na rovinu

Online banka Zuno i na podzim pokračuje v reklamním konceptu Na rovinu, ve kterém vystupuje tým marketérů známý z předešlých spotů. Tentokrát jsou tématem klišé lákající na úsporu peněz při refinancování.

„Cílem nové komunikační kampaně je, aby se klienti bank kriticky zamysleli nad podmínkami, které jim jednotlivé banky u úvěrů nabízejí. V Zuno víme, že každý chce ušetřit, a říkáme vše na rovinu,“ komentuje kampaň Ewa Golińská, marketing expert online banky Zuno.

Kampaň odstartovala 5. října a poběží celý podzim, vytvořil ji interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder. Její součástí je spot na TV Nova, Óčku, TV Prima a TV Barrandov, podpořen je bannery, PPC a Facebookem.

Zuno_spot_vizuál

Reklamní spot se odehrává na obědě v jídelně. Kreativci se zamýšlejí nad tím, jak lidem sdělit, že můžou ušetřit na staré půjčce. Začnou z nich padat klišé jako “Co můžeš ušetřit dnes, nenechávej na zítra!”, “Nejsem tak bohatá, abych nemohla šetřit”, “Kdo nešetří s námi, šetří proti nám“, „Kdo nešetrí, není Čech”. Nakonec vše zavrhnou a rozhodnou se to říct na rovinu: „Refinancujte v Zuno a okamžitě ušetříte!”

Čtěte také