Reklama

Zastávka, která rozesměje

Po dobu konání stavebního veletrhu IBF se zastávka MHD v těsné blízkosti výstaviště proměnila v zónu dobré nálady. Kdykoli do ní někdo vstoupil, začala se hlasitě smát a jak smích postupně gradoval, málokdo dokázal zůstat vážný. Smích měl upoutat pozornost odcházejících návštěvníků k výrobci stavebních hmot quick-mix, který přitom na veletrhu nebyl mezi vystavujícími.

Netradiční provedení s interaktivní zastávkou bylo přitom zvoleno z praktických důvodů. Původním záměrem bylo umístit běžnou reklamu přímo v areálu výstaviště, což však nevystavujícím firmám pravidla veletrhů neumožňují.

„Pořadatelé byli striktně proti jakékoli možnosti propagace, proto jsme se rozhodli upoutat pozornost trochu guerillovým způsobem. Chtěli jsme lidem dát nevšední zážitek, který by si zapamatovali možná i více, než co viděli přímo na veletrhu,“ říká Jakub Schenker z brněnského Hybrid Studia, které za konceptem interaktivní zastávky stojí.

billboard-big

Proměna zastávky přitom nebyla nijak složitá ani nákladná. O smích se staralo jednoduché zařízení, pohybový senzor propojený s audiomodulem ukrytým v prostoru vitríny s plakáty. Samotná zóna, snímaná pohybovým senzorem, byla jednoduše zvýrazněna výstražným šrafováním na dlažbě uvnitř zastávky.

Použití smíchu v zastávce nebylo náhodné. Vycházelo z netradičně pojaté kampaně nazvané Zóna dobré nálady, jejímž hlavním motivem je vysmátý řemeslník s nadsázkou prezentující technologické přednosti stavebních hmot quick-mix.

„Zóna dobré nálady představuje prostor, který si můžete díky výrobkům quick-mix vytvořit a zároveň má evokovat snadnost jejich používání. Pro vyjádření dobré nálady jsme použili ten nejpřímočařejší prostředek, smích,“ říká designér Jindřich Vodička.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *