Reklama

Ženské ragby startuje náborovou kampaň

Česká rugbyová unie se rozhodla podpořit ženské ragby marketingovou kampaní. Ve vybraných středních a vysokých školách po celé České republice visí plakáty, které zvou dívky na hřiště. Náborovou kampaň pro Českou rugbyovou unii připravila agentura Konektor.

Cílem marketingové kampaně s názvem „Uvidíme se na hřišti“ je podpořit ženské ragby a získat tak nové hráčky do jednotlivých klubů. Kampaň tvoří sada tří plakátů, které jsou určeny k vyvěšení na středních a vysokých školách po celé ČR se zaměřením na města, kde se ženské ragby hraje. V menší míře se některé vizuály objeví i jako inzeráty v tištěných médiích.

„Podle našich zkušeností nejvíce dívek začíná hrát ragby v době svých středoškolských a vysokoškolských studií, proto jsme se zaměřili právě na střední a vysoké školy. Část výlepu pokrýváme smluvně, ovšem nemalou součástí je aktivní pomoc českých ragbistek. Požádali jsme je o spolupráci tam, kde nemáme smluvní zastoupení a odezva byla úžasná – v současné chvíli ragbistky samy vyvěšují plakáty na více než čtyřech stech středních a vysokých školách po celé ČR,“ uvádí ke kampani Martin Charvát, kreativní ředitel agentury Konektor.

rugbykampan

Některé z ragbistek se podílely i na samotné přípravě plakátů. Dítě před utopením například zachraňuje Kateřina Wackermannová z Tatry Smíchov, boj o zlevněnou kabelku v obchodě svádí Lucie Arientová z pražské Slavie a svatební kytici se snaží chytit Denisa Malá, další hráčka z Tatry Smíchov. Všechny tři motivy jsou připraveny ve dvou formách. Jedna, obecná, uvádí kontakt na Českou rugbyovou unii, druhá odkazuje přímo na nejbližší ragbyový klub.

Kampaň, jejímž autorem je agentura Konektor, poběží ve dvou vlnách. První odstartovala 18. listopadu a poběží ještě celý prosinec, druhá bude spuštěna na jaře 2015.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *