Reklama

Značka celio spouští v Česku e-shop, podpoří ho vánoční kampaní

Původem francouzská značka pánské módy celio se pod vlivem přetrvávající pandemie rozhodla pozměnit svou retailovou i marketingovou strategii, s níž se začíná významně zaměřovat na digitální prostředí. Na českém trhu, kde působí od roku 2008, proto spouští nový e-shop.

„Rok 2021 je pro naši značku rokem změn. V důsledku pandemie covid-19 jsme museli naši čistě retailovou společnost celosvětově přeorientovat na prodej přes internet a online komunikaci,“ vysvětluje důvody změny Tomáš Pítr, celio country manager pro Česko a Slovensko. Značka celio je v současnosti přítomna v 50 zemích světa, kde provozuje přes 1200 kamenných obchodů. Na českém trhu má celkem 13 poboček, z toho šest se jich nachází v Praze. Prodává jak formal, tak casual oblečení, ale i limitované edice odkazující většinou na filmové či seriálové legendy, jako je například Star Wars, Marvel či Dragon Ball Super. Pod označením Feel Good prodává udržitelnou módu.

Ruku v ruce s rozšířením prodejních kanálů a vstupem do e-commerce přichází celio také s novým komunikačním konceptem „Be normal“, kterým chce nabídnout za dostupné ceny „normální módu“ pro „normální muže“. „Za posledních 10 let se celio vzdálilo své původní misi – oblékat běžné muže pro všechny každodenní situace – a právě k této myšlence se nyní vrací. Chce mužům ukázat, že jim nabízí normální módu, ve které mohou vyjít na ulici, pracovat, nakupovat či běhat po parku s dítětem,“ přibližuje Tomáš Pítr s tím, že koncept byl poprvé představen na jaře ve Francii a nyní bude v lokalizované podobě uplatněn i na českém trhu.

Normálnosti je uzpůsobena tonalita i vizuální podoba komunikace. Charakterizuje ji celková neformálnost, tykání, hovorovost a nadsázka. Na fotografiích, které značka využívá na svém webu, se objevují mimo jiné i starší muži, kteří se nestydí za své břicho, počínající pleš či invalidní vozík.

Celý koncept se nyní promítne do vánoční digitální kampaně. Cílí primárně na muže ve věku 30 až 55 let, oslovit však chce i ženy, které svým partnerům pomáhají vybírat oblečení. Poběží na YouTube, Facebooku, Instagramu, Pinterestu a Spotify, rovněž využije displejovou a rádiovou reklamu.

Kampaň staví na třech videích, která jsou adaptována pro český trh. Jedná se o imageový spot „celio Be Normal“, který představuje ideu celého konceptu, o taktický spot „celio Be Normal – Normální džíny pro normální chlapy“ podporující nabídku džínů a kalhot a vánoční spot z rodinného prostředí, který se odehrává o Štědrém dni a je vyprávěný z pohledu tchána. V neposlední řadě bude kampaň komunikovat i limitovanou edici s tematikou Food.

„Největší výzvou pro nás byla definice normálního chlapa v českém prostředí a různé vnímání zákazníků, co pro ně tento pojem znamená. V komunikaci proto vycházíme z reálných zkušeností, které se nám dějí každý den a musíme se s nimi vyrovnat,“ přibližuje Tomáš Pítr. Na bannerech se tak objevují muži, kteří mají zpoždění s dítětem do školky, žehlí zapomenuté výročí či mají před sebou žádost o ruku.

Součástí kampaně je také spolupráce s muži z řad influencerů, kteří mají svébytný smysl pro humor. Na globální úrovni jsou to francouzští youtubeři McFly a Carlito či tenista Benoît Paire, na českém trhu se celio spojuje například s Dominikem Landsmanem z Deníčku moderního fotra, Richardem Genzerem nebo Petrem Švancarou.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *