Společnost Atoz Event pořádá pro spotřebitele sérii soutěží o vítězné výrobky programu Volba spotřebitelů 2006 – Nejlepší novinka. Partnerem akce je společnost Delvita.
V přibližně 60 obchodech společnosti Delvita jsou od 22. do 28. června vítězné výrobky programu Volba spotřebitelů 2006 – Nejlepší novinka umístěny na čelech a prezentovány v letáku Dobrý obchod. Dále jsou označeny stoppery v místě jejich standardního umístění a nad pokladnami jsou vyvěšeny plakáty, které upozorňují nakupující na probíhající akci. Na skupině rádií MusicNet (Bonton, RockZone a Info) poběží od 22. do 28. června upoutávky na akci a na vítězné výrobky. Od 3. do 7. července se na rádiích uskuteční soutěže, ve kterých budou moci posluchači vyhrát balíčky vítězných výrobků. Celá akce bude zakončena velkou soutěží v Delvitě.
V letošním roce byly již po šesté vyhlášeny vítězné výrobky, které si koneční spotřebitelé zvolili v rámci programu Volba spotřebitelů 2006 – Nejlepší novinka. V České republice jde o jediné ocenění novinek a inovativních výrobků z oblasti rychloobrátkového zboží, které udělují koneční spotřebitelé.
– red –















Follow

