Obchod

Coca-Cola HBC má nový responzivní web

Společnost Coca-Cola HBC spouští nové webové stránky, plně responzivní, navržené s důrazem na uživatelskou přívětivost a přehlednost. Tvorba stránek byla iniciovaná skupinou tak, aby všechny země, kde firma působí, měly web se stejnou strukturou, funkcemi a jednotným designem.

Cílem bylo také optimalizovat stránky (https://cz.coca-colahellenic.com/) pro všechny druhy nejrůznějších mobilních zařízení, zviditelnit aktuální témata (např. produktové portfolio, e-shop, Covid-19) a podpořit růst značky.

Globální projekt běžel půl roku a zapojilo se do něj všech 28 zemí ze 3 světadílů. Zkušený tým odborníků ze společnosti Black Sun připravil řešení na míru. Vývoji předcházela analýza jednotlivých potřeb a rozsáhlé diskuse, aby nové stránky naplnily všechny vytyčené cíle. Následně byla připravena grafická podoba a v návaznosti bylo řešeno kódování a programování všech funkcionalit. Hotová stránka pak prošla několika koly testování, v rámci kterého ještě docházelo k dílčím úpravám, následovalo školení napříč zeměmi. Hlavní výhodou nového systému je administrační rozhraní, které disponuje funkcionalitou drag and drop, což výrazně usnadňuje editaci a otevírá dveře nápadům a kreativním řešením, jež na předchozí platformě nebyly možné.

„Soustředili jsme se na zjednodušení, rychlost načítání a atraktivitu. Jednotlivé stránky byly vytvořeny pomocí webconnectu, systému vytvořeného firmou Black Sun a založeného na Adobe Eperience Manager. Tento přední systém pro správu obsahu dává administrátorům plnou kontrolu nad obsahem i aktivy. AEM používá systém šablon sestavený z komponent, což umožňuje flexibilitu strukturovat stránky podle individuálních požadavků. Cílem je, aby se na stránkách rychle zorientoval nejen zákazník a spotřebitel, ale třeba i uchazeč o zaměstnání,“ uvedl Martin Vírava, ředitel firemních procesů a technologií Coca-Cola HBC ČR a SR.

Součástí vylepšení je také zbrusu nová stránka “Naše portfolio 24/7” (SK verze zde.). Nové interaktivní kolo představuje všechny příležitosti, při kterých si může zákazník vychutnat nápoje z portfolio Coca-Cola HBC a díky chytré kategorizaci seznámí zájemce s nápoji, které ještě nezná. Firma se při zadání soustředila na grafický design, obsah, kreativitu i vizuální styl. Stránky jsou nyní lépe rozloženy do jednotlivých sekcí, jasně vizuálně komunikují firemní hodnoty, vizi i poslání, zdůrazňují důležité aktivity, ale i jednotlivé příběhy.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *