Obchod

Na český trh vstupuje prémiová značka vody GLACÉAU smartwater

Společnost Coca-Cola přináší do Česka novou značku prémiové vody GLACÉAU smartwater. Od svého uvedení v roce 2006 získala GLACÉAU smartwater miliony fanoušků, kteří si ji oblíbili pro její jedinečnou, čistou a svěží chuť. Na českém trhu bude novinka k dostání od května.

„Uvedením GLACÉAU smartwater na český trh bychom rádi navázali na úspěchy, které značka sklízí na jiných trzích ve světě. Neustále rozšiřujeme naše portfolio, abychom dokázali uspokojit i ty nejnáročnější, a nová smartwater nabídne stylové osvěžení pro všechny, kteří sledují trendy a vyznávají zdravý životní styl,“ říká Michal Blaško, marketingový ředitel společnosti Coca-Cola Česká republika a Slovensko.

Globální ambasadorkou GLACÉAU smartwater je Jeniffer Aniston, v lokální kampani ji doplní Monika Marešová, kterou pro tuto příležitost nafotil uznávaný český fotograf Benedikt Renč. “Smartwater znám ze zahraničí a jsem ráda, že je teď v Česku. Hydratace v podobě vody je velmi důležitá a nedokáže ji nahradit žádný krém. Tělo a pleť se vám za její přísun odvděčí správným fungováním,” uvedla Monika Marešová.

K uvedení GLACÉAU smartwater na český trh spustí Coca-Cola intenzivní komunikační kampaň, která se objeví v outdooru, onlinu, printu a na prodejnách. Nebude chybět ani PR podpora a komunikace značky na sociálních sítích. Kreativu a digitální komunikaci zajišťuje Mayer/McCann-Erickson Bratislava, nákup médií agentura Starcom a PR agentura WS Czech. Spolupráci s influencery a komunikaci na sociálních sítích si Coca-Cola zajišťuje in-house.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *