Zákazníci knihkupeckého řetězce Kanzelsberger od listopadu mohou přispívat svými nákupy ve prospěch vybraných neziskových organizací.
Partnery knihkupectví jsou Liga proti rakovině Praha, Nadační stipendijní fond Jedličkova ústavu a Sdružení SOS dětských vesniček. Jednotlivým neziskovkám mohou stálí zákazníci nově věnovat body, které sbírají v rámci věrnostního programu Klub Kanzelsberger za každý nákup. Firma pak jednou za půl roku body převede na finanční prostředky a poukáže je ve prospěch svých partnerů.
„Jsme rádi, že společně s našimi zákazníky můžeme pomoci těm, kteří to opravdu potřebují a dělají něco užitečného pro jiné,“ říká generální ředitel firmy Jan Kanzelsberger. „Víme, že mnozí zákazníci byli v rozpacích, jak nejlépe využít své body. Byli spokojení s širokou nabídkou knih za dobré ceny, žádné další dárky po nás nevyžadovali – když už od nás ale dostávali body, nechtěli je nechat propadnout bez účelu,“ vysvětluje Kanzelsberger. „Doufáme, že nyní ocení novou možnost, jak s klubovými body naložit,“ dodává šéf knihkupectví.
„Před dvěma lety se knihkupectví Kanzelsberger zařadilo mezi sponzory Českého dne proti rakovině prodejem žluté květiny měsíčku lékařského. Potěšilo nás, když jsme byli přizváni jako partner věrnostního programu,“ uvádí profesor Zdeněk Dienstbier, předseda Ligy proti rakovině Praha.
„Kanzelsberger je jedním z našich tradičních prodejců dárkových tašek, jejichž výtěžek putuje do pěstounských rodin. Těšíme se proto, že i nová forma spolupráce přispěje k radosti dětí žijících v našich vesničkách,“ doufá Květuše Paichlová, národní ředitelka Sdružení SOS dětských vesniček.
„Poukázáním bodů na náš účet zákazníci knihkupectví podpoří stipendijní program, který umožní studentům středních škol Jedličkova ústavu získat potřebné vzdělání,“ vysvětluje Jan Pičman, předseda správní rady Nadačního stipendijního fondu Jedličkova ústavu.
-red-















Follow

