Měsíc po uvedení kampaně na novou produktovou značku Era je jasné, že výborně plní svůj účel. Téměř ve všech parametrech (líbivost, znalost, originalita) jsou výsledky nad průměrem hodnot obvyklých u kampaní v bankovním sektoru. Potvrdil to nezávislý dlouhodobý průzkum agentury Ipsos Tambor, která sbírá nová data od respondentů za každý týden.
„Je třeba říct, že se srovnáváme s kampaněmi, které už nějakou dobu běží. V porovnání s konkurencí jsme investovali méně peněz, i tak má ovšem kampaň skvělé výsledky. Navíc má pozitivní vliv na vnímání brandu Poštovní spořitelny a Ery jako inovativních, důvěryhodných a dynamických,,“ prozradil výkonný manažer Marketingové komunikace Petr Vondráček.
Spontánní znalost reklamy je na úrovni konkurenčních spotů, reklama je navíc úspěšná i z hlediska komunikace hlavní myšlenky. Celých 83 % dotázaných uvedlo, že hlavním sdělením reklamy je pro ně „platím pouze za to, co potřebuji“.
Reklama dosáhla u lidí v průzkumu vysoké obliby, která je srovnatelná s nejsilnějšími bankovními reklamami za poslední dobu. „Lidé na reklamě oceňují především vtip, nápad a jednoduchost. Pro celou čtvrtinu dotázaných je hlavním tahounem kampaně jednoznačně Eva Holubová,“ přiblížil výsledky průzkumu Petr Vondráček
-red-















Follow



