Marketing

Ahold testuje navigaci obchodem

Ahold Delhaize pokračuje v představování technologických inovací. Společnost, která v Česku provozuje obchody Albert, začala v Nizozemsku testovat aplikaci „Find my product“. Novinka ukazuje zákazníkům nejrychlejší cestu k vybranému produktu.

Nizozemský supermarket Albert Heijn v Hoofddorpu zahájil její čtvrtletní testovací provoz v srpnu. Technologická novinka „Find my product“ přináší zákazníkům další dávku pohodlí, a ještě více jim usnadňuje nakupování a výběr produktů.

„Snažíme se našim zákazníkům ulehčovat a zpříjemňovat nakupování a nové technologie nám k tomu dávají řadu příležitostí,“ říká Steven de Kroes z oddělení vývoje obchodů Albert Heijn a doplňuje: „Asi se všichni shodneme, že nás nebaví hledat položky z nákupního seznamu. Díky aplikaci „Find my product“ se hledání stává minulostí a zákazníci v našich obchodech už vždy snadno a rychle najdou cestu ke každému produktu. V aplikaci stačí jen zadat název a na displeji smartphonu se objeví nejkratší cesta k hledanému cíli. Pak už pouze sledujete šipku v digitální mapě, stejně jako při jízdě autem.“

Aplikace funguje jako indoorová navigace. Zákazník do ní zadá název produktu a jeho chytrý telefon ho díky propojení telefonu s unikátními kódy zboží, nasměruje okamžitě přímo k hledanému cíli. Svou cestu k požadovanému produktu navíc zákazník může sledovat prostřednictvím přehledné digitální mapy, která je součástí aplikace.

Po třech měsících nizozemský Albert Heijn vyhodnotí testovací provoz a rozhodne o dalším rozšíření nové technologie.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *