Reklama

Až dva miliony řidičů mohlo vidět unikátní kampaň Johnnieho Walkera

Skotská whisky Johnnie Walker se v červnu připomněla velmi inovativní kampaní, ve které využila svoji ikonickou postavu „Striding Mana“ – gentlemana s cylindrem a hůlkou. Dokázala totiž díky digitální obrazovce na Nuselském mostě komunikovat s řidiči v reálném čase.

„Technologie Minute Screen umožňuje, aby byly kampaně ovládané v reálném čase – jednoduše, uživatelsky přívětivě a z jakéhokoliv počítače. Tím dává digitálním obrazovkám unikátní možnosti, které byly doteď vyhrazeny jen kampaním na sociálních sítích,“ říká Petr Ungerman, zakladatel Minute Screen. Tuto technologii se poprvé rozhodla využít i agentura PR.Konektor pro svého klienta Johnnieho Walkera.

Během června tak „Striding Man“ této skotské whisky oslovoval Prahu prostřednictvím digitální obrazovky na Nuselském mostě, kterou exkluzivně prodává agentura BigMedia. Minute Screen umožnil agentuře kdykoliv a v reálném čase měnit jeho komunikaci a být každý den, každou hodinu, aktuální a inspirativní. Vyjadřoval se například k významným událostem z domácího i mezinárodního prostředí, vtipně ilustroval blížící se bouřku či popřál všem tatínkům ke Dni otců. „Zajímavých možností, které vám umožní komunikovat s lidmi v reálném čase, není mnoho. Proto jsme tento způsob přímého kontaktu našeho Striding Mana s lidmi uvítali,“ upřesňuje důvod použití této technologie Jiří Procházka, Senior Brand Manager Johnnie Walker.

Kampaň, jež trvala zhruba měsíc, mělo šanci na digitální obrazovce zhlédnout přes dva miliony motoristů. Svou jedinečností a kreativním přístupem vzbudila pozornost nejen v tradičních médiích, ale i na sociálních sítích. „Jsme rádi, že jsme mohli takto unikátní kampaň realizovat právě pro značku Johnnie Walker, která tak svým kráčejícím panáčkem oslovila miliony lidí. Neustále se ukazuje, že je nutné dodávat integrovaná řešení, která propojují všechny části marketingu,“ dodává Josef Chrpa, Account Director agentury PR.Konektor.

Čtěte také

1 komentář u Až dva miliony řidičů mohlo vidět unikátní kampaň Johnnieho Walkera

  • Milan Beneda napsal:

    Super nápad. Jen by mě zajímalo, zda měl komunikaci v reálném čase na starosti nějaký PR specialista nebo se využívalo automatizovaného systému a scénáře komunikace byly dopředu dané? Byla tato komunikace nějak automaticky i propojena se sociálními sítěmi?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *