Reklama

Kofola v nové kampani neřeší

Pod heslem „Kofola 0,5l. Půllitr neřešení” míří na veřejnost komunikační kampaň na novou Kofolu v půllitrovém balení PET. Její koncept je přitom naprosto odlišný od všech předešlých kampaní.

Kampaň představuje půllitrovky v zcela nové láhvi, která pochází z umělecké dílny českého designéra Ronyho Plesa. Kofola v kampaní přistoupila k odvážnějšímu konceptu a nechala se inspirovat internetovým fenoménem GIFových smyček, které se mají stát poznávacím znamením kampaně.

Princip GIFu využívá krátké repetitivní spoty, které budou v televizi k vidění až v deseti variantách. Záměrně jsou natočeny tak, aby v reklamním bloku vytrhávaly z divácké letargie a nabízely příjemné zpestření, které se dá označit jako “osvěžující mžik”.

Kofola v nové kampani neřeší

“Vyprávět klasické Kofolí příběhy je velmi lákavé, ale v případě nové půllitrové Kofoly jsme se rozhodli vybočit z tradiční komunikační koncepce. Osvěžující mžik je emoce, kterou jsme s půllitrovou Kofolou spojili už od prvního briefu. Jde o malou každodenní radost, chvilku, během které člověk vypne, usměje se, osvěží tělo i mysl. Toto je jednoduché a vlastně jediné jeho poslání ” říkají Egle Wehle a Karel Hrbek z Kofoly.

Každé médium přitom nabídne jinou, originální podobu tohoto osvěžujícího mžiku. V případě CLV inzerce půjde o lentikulární technologii (díky níž se CLV hýbou), v případě digitálu například o mobilní aplikaci pro tvorbu GIFů apod. Takto integrovaná kampaň přitom využije většinu tradičních médií.

“Naší snahou bylo, aby kampaň byla co nejpestřejší. Abychom neustále překvapovali, a tím příjemně osvěžovali ve jménu půllitrového neřešení od Kofoly,” dodávají zástupci Kofoly.

K netradičnímu pojetí komunikace Kofola přistoupila vzhledem k potřebě zaujmout zejména mladší skupinu spotřebitelů.

Spolu s agenturou TRIAD Advertising přitom vycházela z toho, že mladí lidé jsou přetíženi požadavky svého okolí – ať už jde o školní povinnosti, nároky rodičů nebo třeba módní trendy.

Kampaň je proto skoupá na marketingová sdělení. Jediné, co říká, je “NEŘEŠ.”

“Protože mladí lidé jsou dnes pod velkým tlakem, rozhodli jsme se jim ulevit a připomenout, že ne všechno se jí tak horké, jak se vaří. Že některé starosti mohou na chvíli odložit a zase být rádi na světě,” dodává kreativní ředitel TRIADu Jaro Zacko.

Kampaň „ Půllitr neřešení“ je jednou z nejrozsáhlejších komunikačních aktivit značky Kofola pro letošní rok. Spolu s agenturou TRIAD Advertising na ní pracovala bezmála půl roku. Startuje 26. 5. a koncem června ji vystřídá další, tentokrát letní kampaň, jejíž základem bude již tradiční 60tisekundový letní příběh o lásce.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *