Marketing

Božkov je opět nejdůvěryhodnější značkou roku

Čeští spotřebitelé letos v kategorii alkohol opět zvolili nejdůvěryhodnější značkou roku Božkov, který tak porazil světové lídry. Do rozsáhlé ankety vedené agenturou STEM/MARK se zapojilo 4 000 respondentů a reprezentativní vzorek spotřebitelů hodnotil téměř 600 značek v 60 kategoriích.

Božkov tak po loňském vítezství obhajuje své silné postavení na českém trhu a dokazuje, že mu Češi důvěřují.

Průzkum, který se konal pod hlavičkou marketingového programu Důvěryhodné značky společnosti Atoz Marketing Services, ukázal, že Češi si vybírají hlavně domácí produkty. Nákup zboží je ovlivňován mnoha faktory, avšak důvěra spotřebitelů je jedním z nejdůležitějších.

„Jsme opravdu šťastní, že Božkovu lidé věří a mají ho rádi. To, že si i v letošním roce odnášíme prvenství, je pro naši práci tou největší satisfakcí. Výsledky ankety nám dávají zpětnou vazbu spotřebitelů a ukazuje to, že tradiční česká značka má silnou pozici mezi světovými velikány,“ podotýká Gabriela Adámková, Group Brand Manager.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *