Marketing

Coca-Cola spouští nový projekt Empty Bottle

Na letošním Teniskology může každý vytvořit svou vlastní lahev. Jde o mezinárodní projekt, v rámci kterého vznikne z pomalovaných Coca-Cola lahví umělecké dílo. Profesionální ilustrátoři již vytvořili limitovanou art edici ikonických lahví Coca-Cola a brzy se zapojí také veřejnost.

Pomalované lahve následně využije skupinka umělců pro vytvoření designového objektu, který Coca-Cola představí na mezinárodní soutěži „Coca-Cola Empty Bottle. Na projektu se podílí ilustrátorské studio DRAWetc. a kreativní a produkní agentura JAD Productions Yemiho A.D, která je pořadatelem eventu Teniskology. Samotný projekt bude mít několik fází, ve kterých se bude propojovat svět umělců a laiků. V první fázi projektu vytvořila parta ilustrátorů ze studia DRAWetc. limitovanou sérii pomalovaných Coca-Cola lahví. Ty budou později vystaveny právě na akci Teniskology, která proběhne 21. – 22. října 2016 v areálu Pragovka na Praze 9. Zde se návštěvníci mohou zastavit v kreativní dílně Coca-Cola a pokreslit lahve podle svého stylu. Za svůj výkon budou odměněni vychlazeným nápojem Coca-Cola a zapojí se do soutěže o nejlepší dílo, které po skončení Teniskology vybere odborná porota. Pomalované lahve budou v kreativní dílně Coca-Cola postupně zaplňovat speciální stěnu, tzv. Empty Bottle Wall.

teniskology_big

„Coca-Cola Empty Bottle je projektem, který je připraven na míru generaci Millenials. Cílí na mladé lidi, kteří jsou stále on-line, hledají inspiraci a touží po zážitcích. Chceme je zapojit do celého kreativního procesu a stát se tak součástí brandu Coca-Cola“, říká Zuzana Kadlečková, z marketingového oddělení společnosti Coca-Cola HBC Česká republika. „Ústřední myšlenkou konceptu je oslava umění, trávení času s přáteli a on-line sdílení společných zážitků“, dodává Kadlečková.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *