Komunikace

C.O.T. media zvítězil v tendru společnosti Sanofi

Interní komunikaci skupiny Sanofi v České republice a na Slovensku nově podporuje C.O.T. media. Vítěz vzešel z výběrového řízení, které proběhlo v letních měsících letošního roku.

Konkrétně se jedná o spolupráci na obsahu intranetu firmy, a dále pak o zpracování a výrobu interních periodických tiskovin pro zaměstnance skupiny.

Firma se podílí především na obsahové i vizuální podobě časopisu ZOOM a informačním plakátu ZAOSTŘENO, které jsou určeny pro zaměstnance skupiny Sanofi. V plném rozsahu zajišťuje redakční a editorské práce, jazykové korektury, grafické zpracování, sazbu i předtiskovou úpravu. „Velmi nás těší, že portfolio našich významných klientů, mezi kterými jsou např. společnosti ČSA, Travel Service, Hypermarkety Globus či Hospodářská komora, rozšiřuje právě Sanofi. Práce pro tohoto klienta pro nás znamená nejen možnost využít naše dosavadní zkušenosti, schopnosti a kreativu našeho týmu, ale současně věřím, že i pro nás bude přínosem nových zkušeností,“ říká vydavatelka C.O.T. media Eva Frindtová.

Aktuální periodikum zdravotnické skupiny Sanofi má nový formát i design. Grafický návrh zpracoval Bogdan Tkaczyk z C.O.T. media. Pro časopis je charakteristický moderní zlom s jednoduchou typografií. Dominantními a neotřelými prvky layoutu jsou dynamická disproporční sazba s využití kruhových akcentů vycházejících z loga společnosti a výrazná podtisková iniciála. Výsledkem je přehledný, vzdušný, barevně pozitivní design.

„Od změny dodavatele si slibujeme zejména nový pohled na obsah a vizuální podobu interních periodických tiskovin s cílem dále zvýšit jejich atraktivitu pro zaměstnance, a tím i motivaci a zapojení zaměstnanců do aktivit skupiny Sanofi,“ říká Libor Kytýr, ředitel firemní komunikace skupiny Sanofi v České republice a na Slovensku.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *