Marketing

Česká marketingová společnost vyhlásila výsledky soutěže Marketér roku 2017

V podvečer 17. května 2018 se v Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu odehrálo finále soutěže 13. ročníku Marketér roku 2017. Večerem provázel skvělý moderátor Karel Voříšek a SWING KVARTET Ivana Smažíka se zpěvačkou Evou Emmingerovou zpříjemnil večer všem zúčastněným.

Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana.  Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS.

Poprvé tentokrát udělil svou cenu úspěšnému marketérovi také Magistrát hl. města Prahy.

Výsledky soutěže

Na základě individuálních hodnocení jednotlivých členů hodnotitelské komise byl předložen prezidiu ČMS následující návrh ocenění jednotlivých nominovaných kandidátů:

Velký modrý delfín – hlavní cena soutěže – Karolína Topolová, Mototechna Group, s.r.o. Za revitalizaci značky Mototechna a její využití pro vybudování zcela nového segmentu zánovních automobilů.

Velká cena – Zlatý delfín – Grant McKenzie, Plzeňský Prazdroj – marketingový ředitel za vynikající dlouhodobou strategickou koncepci řízení širokého portfolia značek společnosti Plzeňský Prazdroj

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *