Komunikace

Colpirio.com nabízí personalizovanou reklamu v reálném čase

Nová mezinárodní marketingová platforma Colpirio.com umožní personalizovat digitální reklamu i obsah webů a nabídku e-shopů v reálném čase. Český projekt aspiruje stát se alternativou tradičních reklamních sítí, jako je Google, a v některých ohledech je chce i překonat.

Colpirio.com je technologie, která umožňuje lepší a efektivnější marketingovou komunikaci založenou na prediktivní analýze potřeb a chování uživatelů internetu. Umí získávat anonymizovaná data o chování uživatelů, analyzovat je, srovnat je s nabídkou inzerentů a zobrazit jim v pravý čas takovou nabídku, která skončí s největší pravděpodobností prodejem.

Platforma Colpirio.com je typickou ukázkou využití Big Data technologii v reálném businessu. Využívá strojové učení a umělou inteligenci k budování behaviorálních profilů uživatelů, ze kterých dokáže pomocí prediktivních modelů určit, jaká nabídka je s největší pravděpodobností zaujme. Zobrazení nabídky může proběhnout jako personalizovaná nabídka na webu klienta nebo jako bannerová reklama na webu cizím. Podstatné je, že pro konkrétního návštěvníka je z XML feedů klientů v reálném čase vygenerováno doporučení konkrétního produktu s největší pravděpodobností prodeje.

„Zjednodušeně řečeno, Colpirio.com prostě ví, po čem zákazníci touží ještě dříve, než to řeknou,“ říká Vladan Hejnic, CEO Colpirio.com. Unikátnost platformy spočívá v tom, že jako jediná v našem regionu pracuje s daty v reálném čase a predikuje chování každého jednotlivého uživatele. Colpirio.com pracuje s téměř 7 miliony behaviorálních profilů v České republice a má dosah na 87 % internetové populace. Dokáže zanalyzovat až 30 000 interakcí uživatelů s webem za jedinou sekundu.

Colpirio.com měří a analyzuje chování uživatelů na webu i veškeré jejich akce, například výběr parametrů při hledání produktů na stránkách, témata přečtených článků nebo anonymizované transakce. Všechny tyto informace pak využívají k vytváření prediktivních modelů, které mají široké spektrum využití v omnichannel komunikaci.

Platforma Colpirio.com v současnosti nabízí 5 základních služeb. Pro inzerenty a e-shopy personalizovanou behaviorálně cílenou a dynamicky generovanou reklamu, pro obsahové servery umělou inteligenci pro doporučování článků, automatické štítkování a personalizaci obsahu, pro e-shopy doporučování produktů, a jako doplněk pak nástroje pro personalizaci e-mailingu. Poslední inovativní službou je možnost datové integrace a využití behaviorálního cílení pro retailové řetězce.

„Naší vizí je personalizovat reklamu v reálném čase,“ říká Vladan Hejnic a dodává: „Moderní technologie dnes dokáží výrazně ovlivnit práci marketérů a spolu s ní i svět obchodu a služeb. Colpirio.com je toho dokonalým příkladem. Profitovat z naší technologie přitom mohou všichni – inzerenti, média i zákazníci, které ochrání od nežádoucí reklamy.“

Na projektu se podílí tři významní hráči na trhu internetové reklamy, datové analytiky a personalizovaného marketingu. Společnost Gauss Algorithmic dodala technologie pro cílení a real-time zpracování velkých dat, Internet Billboard infrastrukturu a technologie pro servírování reklamy, VIVnetworks.com technologie pro personalizovaný marketing a síť spolupracujících e-shopů.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *