banner_left
Komunikace

Contentová agentura Newcast využívá pro klienta Hasbro aplikaci Snapchat

Contentová agentura Newcast se rozhodla založit pro svého klíčového klienta Hasbro, konkrétně pro značku dětských pistolí Nerf, profil v aplikaci Snapchat.

Díky této aplikaci budou mít sledující fanoušci možnost vidět a poznat nejen jednotlivé hračky, včetně přesné ukázky jejich funkcí, ale také tým, který stojí za vznikem veškerého obsahu nového profilu.

„Snapchat je první sociální sítí, kde nesoutěžíte v získávání likes, protože tady zkrátka neexistují. Zde máte v ruce reálné fotky, videa a zážitky, které přenášíte okamžitě obratem všem svým followerům. Ti vás pak vidí takové, jací opravdu jste. A o to víc jste pro ně zajímaví!“ říká Anna Březinová, head of content agentury Newcast.

To jsou také hlavní důvody, proč se agentura rozhodla založit Snapchat i pro klienta Hasbro a jeho brand Nerf. Zprvu nepochopená a k rychlému pádu odsouzená aplikace Snapchat nakonec velmi překvapila. Svým tak trochu bláznivým uživatelským prostředím si sama vygenerovala vlastní cílovou skupinu, jíž jsou teenageři ve věku mezi 15 a 24 lety. Počet snapujících v Česku nyní přesahuje 300 000.

snapchat_nerf_big

„Věříme, že autentická podoba postů a minivideí dostane značku ještě blíže k její cílové skupině,“ říká Eliška Bartůšková, brand manažerka společnosti Hasbro Czech, a dodává: „Během posledních několika dní mohli naši fanoušci na Snapchatu sledovat backstage záběry z natáčení video obsahu, na kterém jsme pracovali společně s jedním z nejsilnějších influencerů pro značku Nerf, Richardem z kanálu Spektrum.“

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *