Marketing

ČSOB nabízí novinku – předplacenou platební kartu

Skupina ČSOB vyvinula unikátní platformu, díky které mohou firmy svým zákazníkům nabízet vlastní platební karty. Prvním klientem ČSOB v této oblasti je síť vybraných prodejen COOP. Předplacené karty cílí především na lidi, kteří se nechtějí vázat.

„Předplacené karty tvoří alternativu pro ty, kteří nechtějí mít běžný účet s platební kartou. Velkou část uživatelů budou tvořit lidé, kteří se nechtějí vázat k žádné bance a nechtějí podepisovat jakékoli smlouvy. Jde jen o rande s bankou, nikoli o manželství,“ říká Roland Katona, manažer bezhotovostních plateb ČSOB a Ery pro obchodníky.

Karta je určena také lidem, kteří nemohou používat klasickou platební kartu, jako jsou například cizinci, vhodná je i jako netradiční forma kapesného pro děti. „Čekáme i zájem klientů, kteří z nějakého důvodu nebudou chtít k určitým platbám používat svůj běžný účet. Další využití vidíme v podobě dárkových karet, kdy obdarovaný může utratit obnos nabitý na kartě v libovolném obchodě, což je hlavní výhoda oproti nabídce stávajících dárkových karet, které jsou určeny pouze do jednoho obchodu,“ dodává Katona.

Přestože jsou Češi inovacím v oblasti placení nakloněni, 20 % lidí stále z nejrůznějších důvodů nemá běžný účet v žádné bance, tudíž nemohou využívat ani výhod platební karty. Předplacená karta však účet nevyžaduje, funguje na stejném principu jako předplacené SIM karty mobilních operátorů a není nutné podepisovat žádné smlouvy v bance. Zájemci tak budou moci ihned začít kartou platit – a to jak u obchodníků v tuzemsku i zahraničí, tak přes internet. Jednoduchost použití a dostupnost karet tak představují ideální nástroj pro firmy, jak obdarovat zákazníky nebo rozšířit své věrnostní programy.

COOP_Dobra_karta

„Předplacené karty dokážeme klientovi v mnoha ohledech přizpůsobit na míru – od designu až po funkcionality. Naši partneři získají atraktivní produkt, který jim pomůžeme připravit tak, aby co nejvíce vyhovoval přáním a potřebám jejich zákazníků,“ vysvětluje Marek Rehberger, ředitel útvaru Strategická partnerství ČSOB a Ery.

Podle Romana Bruzla, předsedy COOP ZKD Sušice, přinese předplacená karta zákazníkům a členům jejich připravovaného věrnostního programu „Dobrá karta COOP“ nové služby a výhody. „Předplacená karta umožní získávat bonusy nejen za nákupy v našich obchodech a u partnerů věrnostního programu, ale i za bezhotovostní platby kdekoliv v České republice. Z pohledu obchodníka pak očekáváme snížení nákladů na akceptaci karet a lepší vytěžování dat, která máme k dispozici,“ vysvětluje Roman Bruzl. „Do budoucna plánujeme takto vzniklou platformu využít i pro další služby finančního charakteru,“ dodává.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *