Marketing

Nová marketingová strategie Globusu se soustředí na podporu vlastních masných výrobků a pečiva

Nové a přehlednější webové stránky spustil tento týden hypermarket Globus. „Stránky odpovídají nové marketingové strategii, která se soustředí na propagaci vlastních výrobků v oddělení řeznictví a pekařství. Globus je totiž jediným řetězcem v České republice, který maso bourá a dále zpracovává kompletně ve vlastní režii. Totéž se týká výroby pečiva a cukrářských produktů,“ informuje tisková mluvčí řetězce Pavla Hobíková.

Globus

Globus chce pomocí webových stránek oslovovat stávající i potenciální koncové zákazníky a komunikovat několik základních benefitů. „Výrobu z obou oddělení máme zcela ve vlastních rukou, čímž se zřetelně odlišujeme od ostatních hypermarketů na českém trhu. Chléb i pečivo vyrábíme tradičním řemeslným postupem, nerozpékáme zmražené polotovary. Nepoužíváme žádné náhražky, kvalitní suroviny bereme od drobných i větších českých pěstitelů a farmářů, které dlouhodobě podporujeme. Maso si sami bouráme přímo na prodejně a každý den pro zákazníky připravujeme čerstvé masné i uzenářské výrobky,“ upřesňuje mluvčí Globusu Pavla Hobíková.

Webové stránky dále informují o zajímavých novinkách v sortimentu, akčních nabídkách na jednotlivých prodejnách, jídelním lístku restaurace Globus, doplňkových službách (např. rozvoz zboží, myčka) a různých aktualitách. Web se přizpůsobuje zařízení, na kterém si jej lidé prohlíží, ať už je to například tablet nebo mobil.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *