Marketing

ČSOB začala ve svých kampaních používat logo s novým claimem

Nový slogan začala banka používat v lednu a postupně jej začlení do všech retailových mediálních kampaní. Jde výhradně o marketingovou změnu, nemění se standardní logo banky, které zůstává, stejně tak jako označení poboček.

Výjimkou jsou ty pobočky, kde jsou v plnohodnotné formě dostupné služby jak banky, tak pojišťovny. Na takových pobočkách se v rámci marketingových nosičů bude tento slogan významně propagovat.

„Tímto claimem definujeme vlastní kategorii a unikátní positioning vůči klientům. Chceme jasně sdělit, že nejsme jen „další banka“, ale banka, která v rámci rozvinuté nabídce pojištění v bance umí plnohodnotně klientům nabídnout i tento druh služeb. Slibujeme si od toho navázání ještě užšího vztahu s klientem, vyšší komfort finančních služeb a zvýšení obchodního zážitku v kontaktu s bankou. V kontextu s tím jsme proto zvolili graficky hravý a přátelský claim,“ uvedla Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingové komunikace ČSOB.
.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *