Reklama

E.ON v nové kampani sází na humor a srozumitelnost

Společnost E.ON spouští nový komunikační koncept, který 16. června odstartují televizní spoty s Marthou Issovou podpořené online kampaní v jednotném stylu.

Kampaň je zaměřena na benefity a hodnoty, které klienti nejvíce oceňují. Hlavním cílem je posílit vnímání a znalost značky, odlišit se jasně od konkurence a v neposlední řadě pobavit. Koncept vznikl ve spolupráci s kreativní agenturou MARK BBDO a režie spotů se ujal Tomáš Bařina.

„E.ON se mění, chceme být otevřenější, transparentnější a komunikovat srozumitelně a jednoduše. Tyto hodnoty stály na začátku přípravy nového komunikačního konceptu a já věřím, že se nám je podařilo do nové kampaně dostat,“ vysvětluje Tomáš Brych, vedoucí marketingové komunikace společnosti E.ON.

Nový komunikační koncept je postaven na příbězích odehrávajících se v call centru konkurenčního dodavatele energií. „Stavíme na úsměvných situacích, které nastávají, když klienti chtějí po konkurenční operátorce služby, které její firma nenabízí. Operátorka, jejíž role se s gustem chopila Martha Issová, pak jen hledá způsob, jak se volajících co nejrychleji zbavit,“ prozrazuje Brych. Cílem konceptu není ukazovat, co ostatní dělají špatně, ale naopak v čem je E.ON jako dodavatel lepší a proč by lidé měli zvažovat využívání jeho služeb.

Kampaň je postavena hlavně na 30sekundových spotech, které vždy prezentují jeden benefit či produkt. V televizi poběží vždy dvě sdělení současně. Úvod kampaně bude patřit tématu transparentnosti smluv a novému produktu Virtuální baterie, která umožňuje zájemcům o fotovoltaiku využívat 100 % energie, kterou si díky fotovoltaickým panelům na své střeše vyrobí. „Postupně se v televizi objeví i spoty na naše vlajkové komoditní produkty Komplet elektřina a Komplet plyn. V televizi plánujeme být aktivní až do konce roku. Další spoty budou natočeny ve stejném duchu, tak doufáme, že se diváci budou bavit,“ říká Tomáš Brych.

Online část kampaně bude založena na speciálních formátech spotů, tzn. nebude se jednat pouze o zkrácené TV verze. „Online vnímáme jako velmi důležitý kanál, kterému je potřeba věnovat dostatečnou pozornost a přizpůsobit mu obsah sdělení. Proto jsme připravili speciální verze spotů – třeba nepřeskočitelný formát bumper ad, 10sekundová verze např. pro Youtube či speciální formáty pro sociální média,“ dodává Tomáš Brych. Videoformáty budou doplněny klasickou displayovou reklamou a také výkonnostní částí kampaně.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *