banner_left
Komunikace

FleishmanHillard zajišťuje pro Nestlé digitální komunikaci

Agentura FleishmanHillard nově pro Nestlé zajišťuje digitální komunikaci kategorie dětská výživa, včetně obsahové strategie, redesignu webových stránek zaměřených na maminky a související komunikaci na sociálních sítí. Cílem spolupráce je rozvíjet projekt Zdravý začátek, zdravý život.

„Se značkou Nestlé pracujeme na různých kampaních, včetně digitálních, již několik let. Jsme proto nadšeni, že můžeme tuto spolupráci i nadále rozvíjet a využít naše dosavadní zkušenosti i pro kategorii dětské výživy,“ říká Radek Maršík, ředitel agentury FleishmanHillard.

Nestle

„Společnost Nestlé vyrábí dětskou výživu špičkové kvality již 150 let. Díky této tradici a zaměření přinášíme profesionální řešení odpovídající individuálním požadavkům malých dětí. Benefity produktů bychom rádi představili maminkám spolu s radami ke spokojenému mateřství,“ dodává Iva Lišková, marketingová specialistka pro digitální komunikaci v divizi dětské výživy.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *