Marketing

Limitovaná edice značky Heineken na oslavu fotbalového svátku

Oslavte fotbalovou sezonu! To je hlavní motivace prémiové značky Heineken, která u příležitosti fotbalového svátku, Ligy mistrů UEFA, posílá do světa svou limitovanou edici. Určena je pro fanoušky ve zhruba třech desítkách zemí.

V nejbližších dnech tato limitovaná edice nahradí standardní balení produktu na pultech supermarketů a hypermarketů.

Celkem je k dispozici 2100 hektolitrů piva v lahvích o objemu 0,4 litru a 500 hektolitrů piva v půllitrových plechovkách. Originální UEFA etiketu zdobí pohár pro vítěze.

Důvod, proč se prémiová značka stala dlouhodobým partnerem Ligy mistrů, je nasnadě. Jedná se o prestižní fotbalovou soutěž pořádanou Evropskou fotbalovou asociací a své síly zde měří nejlepší kluby evropských lig. Pohár z této soutěže je jednou z nejslavnějších klubových trofejí.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *