Marketing

GEOX zvítězil v hodnocení prodejen „CZECH TOP SHOP“ za měsíc červenec

V druhém, červencovém, kole soutěže CZECH TOP SHOP pořádané odborným portálem Mistoprodeje.cz. zvítězila pražská prodejna GEOX umístěná v nákupní galerii Myslbek v ulici Na Příkopě.

Soutěž CZECH TOP SHOP je postavena na měsíční bázi, kdy našich 11 porotců hodnotí skupinu prodejen nominovaných pro daný měsíc. Hodnocení probíhá optikou 5 kritérií, přes která se díváme na instore marketingovou komunikaci dané prodejny. Jedná se o následujících 5 kritérií:

a. koncept/design obchodu
b. navigace/orientace v provozovně případně regálu
c. vystavení sortimentu/prezentace služeb
d. POP marketingová komunikace včetně probíhajících akcí
e. personál

Za každou tuto oblast může prodejna získat 0 až 100 bodů takže maximální bodové hodnocení je 500 bodů. Každou nominovanou prodejnu hodnotí jeden člen naší odborné poroty. Jejími členy byli v tomto soutěžním kole v abecedním pořadí: Běloušková Dana (POS Media), Beran Jiří (mistoprodeje.cz), Bukovská Blanka (Brands and Stores), Hubka Jiří (ShowDown Displays), Jakešová Patricia (U&SLUNO), Kozler Pavel (KNOWINSTORE), Pavlů Dušan (VŠKK), Prouza Tomáš (SOCR), Sovják Roman (Czech Superbrands), Vozníková Andrea a Wright Mark (VCCP).

Vítězem se v tomto červencovém kole soutěže CZECH TOP SHOP stal GEOX s prodejnou v pražské Nákupní galerii Myslbek, v ulici Na Příkopě. Prodejna získala celkově 470 bodů. „Nabízené zboží je noblesní, stejně jako sama prodejna. Sice malá, ale velmi útulně a přátelsky, mile a komorně působící. Personál jde vstříc návštěvníkovi, pozdraví a je nápomocen při výběru. Dress code seriózní, tmavé barvy,“ říká porotce Prof. PhDr. Dušan Pavlů, Csc.

Na druhém místě skončila prodejna AirBank (prodejna OC Palladium, Praha, 390 bodů), třetí byla Comtessa (prodejna OC Nový Smíchov, Praha, 382 bodů). Dále jsme hodnotili prodejny Bambule, Diesel, FANN BEAUTY ATELIER, Legend a LG. Jak je vidět z grafu, nejsilnější stránkou hodnocených prodejen byla kategorie „vystavení zboží“ a „koncept/design obchodu“. Naopak největší rezervy identifikovali naši porotci, stejně jako v minulém kole, v kategorii využití „POP“ reklamních nosičů.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *