Marketing

MAKRO spouští digitální verzi časopisu Epikure

Velkoobchod MAKRO představil pilotní vydání časopisu Epikure v digitální podobě. Nejen kuchařští nadšenci v něm najdou inspiraci, recepty a praktické tipy.

Nově si tak mohou prohlédnout titul na webu www.makro.cz/epikure a prostřednictvím aplikace v mobilních zařízeních. Výhodou nejnovější verze je interaktivní obsah. Epikure je ke stažení na Google Play a App Store.

“Epikure je určen zejména pro hobby kuchaře, pro které je vaření koníčkem. Zajímají se o kvalitní suroviny a hledají nové recepty a inspiraci. Magazín je připraven tak, aby současně neurazil ani profesionály z gastronomického oboru,” říká Matúš Uhliarik, který má v MAKRO na starosti právě tento segment.

Digitální časopis Epikure jednoduchou a praktickou formou nabízí rozšířený a bohatší obsah. Přidanou hodnotou jsou exkluzivní videa, recepty, kulinářské tipy a rychlý výběr ingrediencí. „Touto verzí zkvalitňujeme naše služby a vycházíme vstříc zákazníkům, kteří čím dál častěji využívají mobilní zařízení i v kuchyni,“ dodává Uhliarik.

Do konce roku MAKRO počítá ještě se dvěma digitálními čísly, v budoucnu bude časopis vycházet osmkrát ročně. Soustředí se vždy na sezónní suroviny a témata, a proto se pilotní číslo věnuje mimo jiné zavařování.

makro

Na podporu novinky MAKRO připravilo reklamní kampaň zejména s využitím vlastních médií. Počítá s prezentačními videi v in-store komunikaci, billboardy na parkovištích u prodejen, ale také s promováním na sociálních sítích a na internetu, včetně bannerové kampaně. Upoutávka na Epikure se objeví v letácích a ostatních časopisech pro zákazníky, jako je Váš obchod nebo Gastro.

Časopis připravuje pro MAKRO agentura Salt&Pepper. Na digitální verzi se podílí také společnost Triobo Publishing, která vyvinula software pro publikování digitálního obsahu pro mobilní zařízení.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *