Reklama

Marie Doležalová a Marek Zelinka si zatančí v nových spotech ochucené minerálky Mattoni

Mattoni připravila oblíbené ochucené minerálky v novém designu a s vylepšenou recepturou. Tuto proměnu budou doprovázet nové televizní spoty, ve kterých si zatančí známá dvojice a vítězové soutěže Star Dance Marie Doležalová a Marek Zelinka.

Hlavní snahou je nabídnout spotřebitelům ovocnější a šťavnatější zážitek s Mattoni. „Vzhledem ke stále rostoucímu zájmu o zdravý životní styl a nižší spotřebu cukru v pití a jídle u většiny spotřebitelů je vylepšená ochucená Mattoni vyrobena podle osvěžující receptury s vyšším obsahem ovocné šťávy. Příchutě, které najdou spotřebitelé v nejbližší době na pultech obchodů v nových obalech, jsou: citron, pomeranč, malina, broskev, bílé hrozny, grapefruit, granátové jablko a postupně se budou objevovat i ostatní,“ říká AlessandroPasquale,generální ředitel Karlovarských minerálních vod, a.s. Nové atraktivní balení mimojiné přináší barevně výrazné rozlišení jednotlivých příchutí.

Hlavním prvkem všech spotů bude tanec v podání dua Marie Doležalová a Marek Zelinka. Stejně, jako si různé ovoce spojujeme se specifickými barvami a náladami, je tancem možné vyjádřit odlišné emoce. Taneční pár tak ve spotech nejprve představí sladké tóny pomeranče prostřednictvím hravého mamba. Osvěžující Mattoni citron pak vyjádří formou energického a originálního twistu. A na závěr vášnivým tangem předvede smyslnou malinu. Aby spoty skutečně vystihovaly známé heslo „Kde je život, tam je Mattoni“, museli herci do svého tance dát opravdu vše.„Reklamy na Mattoni dobře známe a vždy se nám líbily. Nabídka zatančit si v nových spotech na Mattoni ochucenou nás proto moc potěšila. Navíc jsme dostali hodně prostoru při tvorbě choreografie na daná témata, takže se cítíme i jako spolutvůrci, což je skvělé. Přípravy na natáčení zahrnovaly i 14 dní tvrdého tréninku od rána do večera, kdy jsme si sáhli opravdu až na dno. Věříme ale, že se to vyplatilo a těšíme se, až spoty uvidíme v televizi,“vypráví nadaní taneční partneři.

mattoni_jaro2016_big

Režisérem nových spotů je Roman Valent, jehož počinem je i reklama na Mattoni Schorle.„Mám rád spojení hereckých výkonů a 3D animace, které Mattoni ráda ve svých spotech používá. Tentokrát je mým cílem spojit pohyb ovoce a tanec našich protagonistů a spolu s tancem kamery a střihovými efekty vytvořit spot o zrodu vylepšených příchutí Mattoni ochucené. Navíc se s herci skvěle spolupracuje a je vidět, že opravdu umí to, co dělají. Každý z nich přináší do natáčení spotu jiný element – Marek umění pohybu a choreografie a Maruška zase díky hereckému šarmu emoce, takže je ta spolupráce krásně vyvážená. Občas se ale stane, že si role vymění a to je velice zábavné. Jsou to profesionálové, a i když natáčíme tři spoty v jediný den, vedou si naprosto skvěle a nedají na sobě znát ani známku únavy,“popisuje vznik spotů režisér Valent. Kreativní zpracování je dílem milánské agentury Arnold. Produkci zajišťuje agentura Armadafilms.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *