Mattoni připravila oblíbené ochucené minerálky v novém designu a s vylepšenou recepturou. Tuto proměnu budou doprovázet nové televizní spoty, ve kterých si zatančí známá dvojice a vítězové soutěže Star Dance Marie Doležalová a Marek Zelinka.
Hlavní snahou je nabídnout spotřebitelům ovocnější a šťavnatější zážitek s Mattoni. „Vzhledem ke stále rostoucímu zájmu o zdravý životní styl a nižší spotřebu cukru v pití a jídle u většiny spotřebitelů je vylepšená ochucená Mattoni vyrobena podle osvěžující receptury s vyšším obsahem ovocné šťávy. Příchutě, které najdou spotřebitelé v nejbližší době na pultech obchodů v nových obalech, jsou: citron, pomeranč, malina, broskev, bílé hrozny, grapefruit, granátové jablko a postupně se budou objevovat i ostatní,“ říká AlessandroPasquale,generální ředitel Karlovarských minerálních vod, a.s. Nové atraktivní balení mimojiné přináší barevně výrazné rozlišení jednotlivých příchutí.
Hlavním prvkem všech spotů bude tanec v podání dua Marie Doležalová a Marek Zelinka. Stejně, jako si různé ovoce spojujeme se specifickými barvami a náladami, je tancem možné vyjádřit odlišné emoce. Taneční pár tak ve spotech nejprve představí sladké tóny pomeranče prostřednictvím hravého mamba. Osvěžující Mattoni citron pak vyjádří formou energického a originálního twistu. A na závěr vášnivým tangem předvede smyslnou malinu. Aby spoty skutečně vystihovaly známé heslo „Kde je život, tam je Mattoni“, museli herci do svého tance dát opravdu vše.„Reklamy na Mattoni dobře známe a vždy se nám líbily. Nabídka zatančit si v nových spotech na Mattoni ochucenou nás proto moc potěšila. Navíc jsme dostali hodně prostoru při tvorbě choreografie na daná témata, takže se cítíme i jako spolutvůrci, což je skvělé. Přípravy na natáčení zahrnovaly i 14 dní tvrdého tréninku od rána do večera, kdy jsme si sáhli opravdu až na dno. Věříme ale, že se to vyplatilo a těšíme se, až spoty uvidíme v televizi,“vypráví nadaní taneční partneři.
Režisérem nových spotů je Roman Valent, jehož počinem je i reklama na Mattoni Schorle.„Mám rád spojení hereckých výkonů a 3D animace, které Mattoni ráda ve svých spotech používá. Tentokrát je mým cílem spojit pohyb ovoce a tanec našich protagonistů a spolu s tancem kamery a střihovými efekty vytvořit spot o zrodu vylepšených příchutí Mattoni ochucené. Navíc se s herci skvěle spolupracuje a je vidět, že opravdu umí to, co dělají. Každý z nich přináší do natáčení spotu jiný element – Marek umění pohybu a choreografie a Maruška zase díky hereckému šarmu emoce, takže je ta spolupráce krásně vyvážená. Občas se ale stane, že si role vymění a to je velice zábavné. Jsou to profesionálové, a i když natáčíme tři spoty v jediný den, vedou si naprosto skvěle a nedají na sobě znát ani známku únavy,“popisuje vznik spotů režisér Valent. Kreativní zpracování je dílem milánské agentury Arnold. Produkci zajišťuje agentura Armadafilms.