On-line

SPIR pokračuje v měření NetMonitor se společností Gemius

Na zasedání Výkonné rady SPIR její členové rozhodli o dalším směřování projektu měření návštěvnosti internetových stránek NetMonitor. Na základě stávající situace a aktuálního stavu další vlny měření se radní rozhodli i v dalších třech letech spolupracovat se stávajícím dodavatelem služby společností Gemius.

logo SPIR

Původně byla vítězem tendru na čtvrtou vlnu projektu NetMonitor vyhlášena firma comScore, se kterou SPIR připravoval metodiku měření od června letošního roku. Řádné měření návštěvnosti web stránek, streamovaného obsahu a měření mobilní návštěvnosti mělo být spuštěno 1.1.2012. „Bohužel po detailním prostudování metodiky a technologie měření comScore jsme zjistili, že některé naše požadavky nemohou být v očekávaném termínu splněny,“ komentuje situaci výkonná ředitelka SPIR Kateřina Hrubešová a vysvětluje postoj SPIR k této volbě: „Společnost comScore má ve svém portfoliu řadu zajímavých a progresivních služeb. Na druhou stranu, některé naše dosavadní služby, na které jsou naši zákazníci zvyklí, bychom nebyli jejím prostřednictvím schopni dodávat, proto volíme v následující vlně měření NetMonitor spolupráci se stávajícím dodavatelem, společností Gemius.“Ačkoli spolupráce SPIR s comScore na této vlně měření skončila, SPIR nepochybuje, že comScore se zúčastní dalšího výběrového řízení v následujících letech.

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 60 členů. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring, odbornou konferenci o internetovém marketingu IAC, poskytuje expertní analýzy vývoje internetového trhu u nás a je samoregulátorem audiovizuálního obsahu.

– red –

Čtěte také