Obchod

ŠKODA v Kataru: Ve znamení modelové ofenzívy

Zcela ve znamení mezinárodní růstové strategie je prezentace české automobilky ŠKODA na výstavě ‚Motorshow 2012‘ v Kataru. Se studií vozu MissionL ve stavu nabízí ŠKODA obecenstvu v zemi u Perského zálivu pohled na novou kompaktní limuzínu. Studie je současně velvyslancem nového designu značky ŠKODA – a poprvé se představila mimo Evropu.

Nový vůz, který je pokračováním modelové ofenzívy značky a doplňuje modelovou paletu v segmentu mezi stávajícími modely Fabia a Octavia bude v průběhu roku 2012 uveden na důležité světové trhy. ŠKODA plánuje také uvedení této kompaktní limuzíny na katarský trh.

Do roku 2018 chce ŠKODA zvýšit své celosvětové prodeje až na 1,5 milionu vozů ročně. V roce 2011 zaznamenala automobilka nový prodejní rekord. Odbyt vzrostl o 15,3 procent na rekordních 879.200 vozů. „Rok 2011 byl pro nás velice důležitým rokem, v němž vykročili novým směrem“, vysvětluje Jürgen Stackmann, člen představenstva společnosti ŠKODA pro prodej a marketing. Úspěšně jsme na trh uvedli první reprezentanty modelové ofenzívy; malý vůz Citigo v České republice a kompaktní limuzínu Rapid v Indii.

„V roce 2011 jsme dosáhli nových rekordů a držíme kurz Růstové strategie 2018“, řekl J. Stackmann u příležitosti představení studie MissionL v Kataru. Ve všech regionech prodala automobilka více vozů než v předcházejícím roce.

Velice dynamicky se vedle Evropy opět rozvíjely trhy v Rusku, Indii a Číně. „V Kataru jsme aktivní už deset let. ŠKODA je v této zemi již třetím největším importérem“, říká Stackmann. A dodává: „posilování našich mezinárodních aktivit je ústředním prvkem naší růstové strategie.“ V Kataru proto bude v roce 2012 na trh uveden i model ŠKODA Yeti.

Vedle studie MissionL prezentuje ŠKODA na výstavě v Katar také další vozy, nabízené na místním trhu – modely Fabia, Octavia, Yeti a Superb.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *