On-line

Goldbach přivádí Skype na český reklamní trh

Společnost Goldbach Czech Republic rozšiřuje portfolio své divize Goldbach Audience o reklamu v největší sociálně-komunikační síti Skype. Od 4. dubna nabízí prémiové reklamní formáty ve službě Skype, kterou využívá denně milión uživatelů.

Tuzemští inzerenti, hledající možnosti jak ve virtuálním prostoru oslovit nové zákazníky, mohou nově inzerovat i na Skype. Ten v České republice využívá více než 2,3 milionů uživatelů měsíčně.

Proč má smysl inzerovat na Skype vysvětluje Jan Václav Čep, jednatel Goldbach Czech Republic a internetový podnikatel: „V České republice používá Skype denně milión uživatelů a uživatel stráví měsíčně používáním této služby průměrně dvě a půl hodiny.“ Podle Čepa síť Skype umožňuje atraktivní reklamu s řadou nových a interaktivních řešení.

„Jsem velmi rád, že reklamní produkty Skype vstupují na český trh. Věřím, že budou v České republice tak úspěšné, jako jsou i v jiných zemích,“ říká Béla Papp, A&O CEE Director společnosti Microsoft a dodává: „Tým společnosti Goldbach Czech Republic nás přesvědčil svým přístupem i záběrem. Proto jsme si vybrali právě je.“

Od 4. dubna Goldbach Audience zajišťuje reklamu přímo v klientském software pro Skype a to v podobě Skype HP Square (300×250 bodů) a Skype HP Leaderboard (650×170 bodů rozšiřitelných na 650×340).

Cenově efektivní reklama je vhodná zejména pro prémiové produkty i značky. Nabízí jim řadu kreativních možností využití – včetně videa.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *