On-line

Soutěž Nápad roku představila nový web i logo

Soutěž Nápad roku, která každoročně vybírá nejlepší tuzemské podnikatelské záměry a usnadňuje jejich autorům vstup na trh, představila nový web. Oproti původní podobě se zaměřuje více na aktuality a další dynamický obsah, prostřednictvím kterého radí podnikatelům v jejich začátcích. Rozložení a funkčnost webu navrhla společnost H1.cz, která soutěži jako jeden z partnerů pomáhá i s internetovým marketingem a aktivitami na sociálních sítích. O grafickou podobu webu a jeho tvorbu se následně postarala firma Miton.

„Jako soutěž inovativních podnikatelských nápadů jsme si i pro tvorbu nového webu vybírali společnosti, které nás přesvědčili o inovativním přístupu k vlastní práci. Díky investici do nového webu jsme získali kvalitní webovou platformu, kterou můžeme využít nejen v právě probíhajícím ročníku, ale i k rozvoji těch následujících,“ říká Martin Kešner, zakladatel soutěže Nápad roku.

Nový portál soutěže dostupný na adrese www.napadroku.cz je řešen jako redakční web, který obsahuje aktuality ze soutěže, tipy a triky pro začínající podnikatele nebo zajímavé novinky ze světa podnikání přebírané z externích zdrojů. Na hlavní události a informace upozorňuje soutěž měnícími se velkými upoutávkami na hlavní straně. Pod nimi nechybí rozcestník pro hlavní cílové skupiny soutěže. Do budoucna plánují zástupci soutěže rozšířit web o interní portál pro soutěžící, partnery a investory.

„Pro nový web soutěže Nápad roku jsme navrhovali informační architekturu a wireframy několika klíčových stránek. Cílem webu je přesvědčit návštěvníky webu k účasti v soutěži, ať už z pohledu soutěžících, investorů nebo partnerů. Snažili jsme se maximálně usnadnit orientaci na stránkách soutěže, upozornit na úspěchy minulých ročníků i ukázat na jedinečné znalosti organizátorů startupového prostředí,“ říká Veronika Rojkovičová, Consulting Director ve společnosti H1.cz.

Součástí nového portálu je již i nová grafická identita soutěž včetně nového loga s černým textem a zelenožlutou grafiku, která symbolizuje soutěžní projekty jako mladou zeleň, jež potřebuje pro svůj další růst odpovídající péči. Tu pak reprezentuje samotná soutěž mimo jiné i novým sloganem „Pomáháme nápadům růst“.

Nová grafická identita soutěže již byla využita i v probíhající kampani k pátému ročníku soutěže Vodafone Nápad roku 2012, která probíhala formou inzerce v ekonomických médích a na ekonomických portálech, formou plakátů a letáků na českých vysokých školách a také na Facebooku nebo Youtube.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *