On-line

Značka Staropramen Cool má svůj samostatný web i profil na sociální síti Facebook

Staropramen se nyní v komunikaci piv řady Cool rozhodl více osamostatnit, aby mohl její aktivity přesněji a efektivněji cílit.

„Za dva roky intenzivní komunikace řady Staropramen Cool se nám podařilo vybudovat nejsilnější značku beermixů v České republice, jejíž prodeje dosahují velikosti středně velkého pivovaru. Takto velký brand, jímž se Staropramen Cool nyní stal, vyžaduje intenzivní komunikaci, která má svá specifika i částečně jinou cílovou skupinu než naše tradiční pivní značky . Proto je nyní ta pravá chvíle začít využívat samostatný facebookový profil Staropramen Cool a představit i nový Staropramen Cool web,“ říká manažerka značky Staropramen Eva Prajsová.

Staropramen má v současnosti ve svém portfoliu dvě nejprodávanější příchutě beermixů: Cool Lemon a Cool Grep. Počátkem března uvedl třetí – Cool Hořký Pomeranč a čtvrtou avizuje uvést v polovině dubna. V Česku se v minulém roce podle odhadu společnosti Pivovary Staropramen prodalo zhruba 460 tisíc hektolitrů beermixů všech značek, což je 92 milionů půllitrů. Každé druhé pivo s ovocnou příchutí bylo Staropramen Cool. „V souvislosti s letošním uvedením dvou nových příchutí a tomu odpovídající kampani věříme, že si pozici lídra udávající směr tohoto segmentu udržíme a posílíme,“ dodává Prajsová.

Staropramen je v tuto chvíli ve fázi rozjezdu nových stránek a facebookového profilu řady Cool. „Jejich start jsme přichystali s časovým předstihem před hlavní pivní sezonou, abychom je mohli co nejintenzivněji využít při komunikaci dvou nových příchutí a po celou hlavní pivní sezónu,“ vysvětluje Michal Šlechta, manažer zodpovědný za on-line komunikaci Staropramenu.

Se startem podpory první novinky Staropramen Cool Hořký Pomeranč byla spojena také jedna zajímavost ze světa on-line podpory: extrémní nápor na aplikaci, která na nich byla spuštěna. Aplikaci nabízející možnost zdarma ochutnat novou příchuť totiž v jeden okamžik zaznamenala desítky tisíc přístupů a systém takový nápor nevydržel. „Zájem jsme očekávali, nicméně zájem fanoušků ochutnat novou příchutˇ byl skutečně extrémní, a proto jsme se nevyhnuli krátkodobému výpadku. Fanouškům jsme se omluvili a aplikaci upravili. V dalších kolech se tyto problémy již neopakovaly,“ uvedl Šlechta.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *