Obchod

Výrobky řady „Božkov“ od Stocku Plzeň budou v nových lahvích

Osm populárních výrobků řady „Božkov“ od Stocku Plzeň mění podobu a na trhu se objeví v lahvích se zcela novým designem. Nová lahev zviditelní produkty „Božkov“ v regálech obchodů a umožní jejich snadnou identifikaci. Unikátní design lahve navíc dále ztíží jakékoli pokusy o napodobení originálních produktů Stocku Plzeň.

„Výrobky řady „Božkov“ patří ve svých kategoriích k nejprodávanějším. Věříme, že nový design bude toto jejich respektované postavení více odrážet,“ uvedl ředitel marketingu Stocku Plzeň – Božkov Richard Švéda. Změny v designu půllitrových a litrových lahví byly připraveny pro tradiční lihoviny Božkov tuzemský, Božkov Vodka, Božkov Meruňka, likéry Božkov Peprmint, Božkov Griotte, Božkov Vaječný likér, ale i pro „mladé“ produkty Božkov Jablko a Božkov Švestka. Přitom například Božkov tuzemský je suverénně nejprodávanějším tuzemákem v České republice. Božkov Vodka, Božkov Griotte, Božkov Peprmint i Božkov Vaječný likér jsou zase jedničkami svých kategorií z hlediska prodejů v gastronomii.

Nové lahve z čirého skla jsou mírně vyšší než doposud užívané lahve. Horní části lahve vévodí plasticky vystupující znak Stocku Plzeň. Ve spodní části lahve je vyražen nápis „Božkov“. Lahev má i technická vylepšení, která usnadňují a zkvalitňují proces stáčení. Je totiž opatřena vodícími drážkami, které zajišťují naprosto přesné nalepení etiket. Tvar lahve navíc chrání etikety před mechanickým poškozením – je koncipován tak, že se lahve například na plnící lince nemohou navzájem dotýkat právě v místě etiket.

Podobu lahve vytvořili speciálně pro Stock Plzeň – Božkov designéři skláren Avirunion, kde se nové lahve také vyrábějí. Sofistikovaný tvar lahve či speciální dlouhé uzávěry, které Stock Plzeň – Božkov pro své produkty používá, výrazně komplikuje jakékoli pokusy o napodobení originálního balení. „Myslíme, že to je významnější příspěvek v boji proti padělatelům, než například povinné kolkování lihovin,“ dodal Richard Švéda.

– red –

Čtěte také