On-line

Frekvence 1 představila nový web

Rádio Frekvence 1 představilo svoji novou internetovou prezentaci www.frekvence1.cz. Ta má atraktivnější design, prošla restrukturalizací a je bohatší o řadu aplikací. Moderní grafiku a HTML šablony, potřebné funkcionality i jiná vylepšení stránek dodala agentura FG Forrest, která byla pověřena také úpravou webů dalších dvou stanic mediální skupiny Lagardere Active Radio International CZ.

Vzhledem k výsledkům analýzy původního webu, znalostem internetového prostředí a samozřejmě také marketingové strategii Frekvence 1 bylo ze strany FG Forrest navrženo řešení, které agentura během realizace postupně přizpůsobovala přáním zadavatele. Už během testovacího provozu v průběhu září a října došlo k nárůstu návštěvnosti o 10 %. Nyní stránky navštěvuje okolo 60 tisíc reálných uživatelů měsíčně.

„V úzké spolupráci s klientem se nám podařilo vytvořit web, který drží krok s nejnovějšími trendy online komunikace a přitom dobře vystihuje filozofii i pohodovou atmosféru Frekvence 1,“ uvádí Client Service Manager FG Forrest Lubor Zoufal.

Přínos nového řešení je patrný na první pohled: dynamičtější a barevně „lehčí“ grafika, výrazné zjednodušení struktury webu, příjemnější navigace. Uživatelsky přívětivější prostředí je však jen jedním z mnoha zlepšení. Přibyly sekce Hvězdárna (galerie fotografií registrovaných uživatelů), VIP chat (s hosty pořadu Křížový výslech), WebTV (přehrávání videoklipů), E-shop (mp3, mobilní vyzvánění), jukebox Retro disco a řada aplikací (např. Pošli známému, formulář pro zaslání zprávy do studia). Web je tak zase o něco víc než jen elektronickým prospektem s programem vysílání a soupiskou moderátorů – umožňuje vzájemnou komunikaci rádia a posluchačů.

„Frekvence 1 už je výrazně interaktivní rádio. Web ale funguje jako rozšířená nabídka pro ty, kdo mají potřebu být ještě aktivnější. Internet má v tomto téměř neomezené možnosti,“ říká Mirek Škoda, programový ředitel Frekvence 1. „Náš web tedy není jen pro posluchače, je to prostě alternativní nabídka pro kohokoliv. Filosofie projektu je jednoduchá: Frekvence 1 nabízí různé možnosti. Chcete se bavit? Spojte se s námi a míru aktivity a vlastní kreativity si pak vyberte podle vlastního vkusu.“

Pro samotného klienta je přínosem také nový publikační systém Edee CMS. Díky němu může nyní sám spravovat obsah webu podobně, jako řada jiných klientů FG Forrest, například Skupina ČEZ, T Mobile, GTS Novera, Léčebné lázně Mariánské Lázně, Kooperativa nebo AC Sparta Praha.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *