On-line

Vodafone a Cleverlance spojují miliony lidí díky využití sociálních sítí

Společnost Cleverlance Enterprise Solutions společně s telekomunikačním operátorem Vodafone vytvořila jedinečný komunikační portál pro internetové uživatele Vodafone Park, jehož cílem je přenést prostředí mobilních telefonů i na internet, a to včetně jejich obsahu.

Vodafone Park integruje služby, jako jsou přehledy hovorů, evidence SMS/MMS či mobilní kontakty. Tento základ rozvíjí Vodafone ve spolupráci s Cleverlance do sociální sítě pro komunikaci uživatelů mobilních služeb mezi sebou. Nabízí možnost se propojit se svými přáteli, spolužáky, kolegy i rodinami. Uživatelé zároveň mají možnost si v komunitním portálovém řešení sestavit svoji vlastní pracovní plochu složenou z různých služeb a informačních zdrojů, které si vybírají z katalogu aplikací. Mezi ně patří například personalizované zpravodajství, počasí s možností zasílání sms, přehledy nově nabízených/poptávaných nemovitostí nebo další gadgets (miniaplikace) umožňující sdílení či zobrazování obsahu od jiných uživatelů nebo z jiných sociálních sítí.

Portál s vlastnostmi komunitních sítí se opírá o produkt vyvinutý společností Cleverlance s názvem Cleverlance Community Platform. Podporuje světové otevřené standardy Google Gadgets a Open Social API a umožňuje Vodafonu dlouhodobě těžit ze široké škály webových aplikací – gadgets, nástrojů a systémů, které na bázi těchto standardů ve světě vznikají.

Řešení Cleverlance umožňuje zároveň integrovat do komunikačního portálu řešení a systémy třetích stran. Nabízí se tak pro ně široké spektrum služeb a funkcí komunitního portálu prostřednictvím otevřeného aplikačního rozhraní. Třetí strany tak mohou přímo oslovovat komunitu svými aplikacemi uvnitř portálového řešení a mají též možnost využít telekomunikačních služeb mobilního operátora, které jsou součástí aplikačního rozhraní.

„Řešení Vodafone Park je výsledkem vynikající a rovnocenné partnerské spolupráce mezi námi a Cleverlance. Vzájemná otevřená výměna znalostí a zkušeností obohacovala obě strany a motivovala celý tým připravující Vodafone Park k vysokým výkonům,“ uvedl ke společnému projektu Rudolf Krejcar, Senior Manager, Consumer Products & Content, Vodafone Czech Republic.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *