Reklama

Kampaň na Eru slaví úspěchy

Měsíc po uvedení kampaně na novou produktovou značku Era je jasné, že výborně plní svůj účel. Téměř ve všech parametrech (líbivost, znalost, originalita) jsou výsledky nad průměrem hodnot obvyklých u kampaní v bankovním sektoru. Potvrdil to nezávislý dlouhodobý průzkum agentury Ipsos Tambor, která sbírá nová data od respondentů za každý týden.

„Je třeba říct, že se srovnáváme s kampaněmi, které už nějakou dobu běží. V porovnání s konkurencí jsme investovali méně peněz, i tak má ovšem kampaň skvělé výsledky. Navíc má pozitivní vliv na vnímání brandu Poštovní spořitelny a Ery jako inovativních, důvěryhodných a dynamických,,“ prozradil výkonný manažer Marketingové komunikace Petr Vondráček.

Spontánní znalost reklamy je na úrovni konkurenčních spotů, reklama je navíc úspěšná i z hlediska komunikace hlavní myšlenky. Celých 83 % dotázaných uvedlo, že hlavním sdělením reklamy je pro ně „platím pouze za to, co potřebuji“.

Reklama dosáhla u lidí v průzkumu vysoké obliby, která je srovnatelná s nejsilnějšími bankovními reklamami za poslední dobu. „Lidé na reklamě oceňují především vtip, nápad a jednoduchost. Pro celou čtvrtinu dotázaných je hlavním tahounem kampaně jednoznačně Eva Holubová,“ přiblížil výsledky průzkumu Petr Vondráček

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!