On-line

Jeden za všechny, všichni zapakatel

Každý den obrovské slevy od 40 do 90 procent na značkové zboží, vstupenky a služby. Nabízí to nový server zaměřený na kolektivní nakupování Zapakatel.cz.

Podmínkou pro získání slevového poukazu na zážitky, sportovní aktivity, módní značky či elektrospotřebiče je, že na nabídku musí kývnout určený počet lidí. Často stačí, aby se jich v průběhu jednoho či dvou dnů sešla pouhá desítka. Pokud se počet nenaplní, nabídka se po vypršení limitu uzavře a transakce se neuskuteční.

„Získali jsme pro náš projekt významné značkové společnosti,“ popisuje manažerka projektu Klára Bitvarová. „Například pražské kino Lucerna, luxusní wellness a fitness klub Volcano nebo jednoho z nejlepších slovenských golfistů Maroše Gajána. Spolupracujeme také se světovými módními značkami jako například St.Oliver nebo Adidas, jehož nabídka bude aktuální hned v začátku provozu našeho serveru,“ dodává Bitvarová.

„Dlouhodobě sledujeme vývoj kolektivního nakupování v zahraničí. Podle nás zatím v Česku a na Slovensku dostatečně neprorazil a má přitom ohromný potenciál,“ dodává marketingový ředitel Tomáš Carba s tím, že ve stejnou dobu jako český server začíná fungovat také jeho slovenská verze zabagatel.sk.

„Hromadné nakupování bereme jako nový marketingový nástroj. Je to pro nás reklama a navíc přivádí nové zákazníky,“ potvrzuje Patrik Kafuněk ze známého pražského klubu Buldok. Ze zahraničních zkušeností vyplývá, že z kolektivních nákupů na internetu jsou nejpopulárnější nákupy levných vstupenek, elektroniky, služeb v oblasti cestování a ubytování, poukazy do kvalitních restaurací nebo na nákup kosmetiky.

Podle zdroje Alexa.com se o kolektivní nakupování v Česku nejvíce zajímá věková skupina 18-24 těsně následovaná skupinou 25-35 let. Ve světě je trend posunutý směrem k vyšší věkové hranici – dominuje věk 25 – 35 let, ale bezvýznamná není ani skupina 35-49, která v zahraničí místy přeskakuje i nejmladší skupinu 18-24.

Překvapením je, že nejčastějšími zákazníky nejsou ženy, ale muži. V Česku dominují ještě více než všude jinde ve světě. Muži mezi 18 až 35 lety tvoří dokonce dvě třetiny všech zákazníků. Trend ale i v Česku zřejmě poběží v budoucnosti opačným směrem – ve světě je poměr ve prospěch mužů už jen 53% proti 47%.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *