Obchod

Hypoteční banka opět úspěšná v České ceně za Public Relations

V letošních Českých cenách PR opět zabodovala i Hypoteční banka. Ze slavnostního ceremoniálu si ve čtvrtek 9. června odnesla stříbrnou medaili v kategorii Finanční trh a finanční služby za projekt regionální komunikace cen nemovitostí. Komunikace banky v regionech byla založená na vhodném výběru tématu zajímavého pro regionální média.

Komunikace cen nemovitostí v regionech je součástí celkové strategie Hypoteční banky podpořit informovanost veřejnosti o tomto důležitém tématu. Kromě regionální komunikace cen nemovitostí spustila letos Hypoteční banka i další související projekt – HB INDEX. Jde o čtvrtletní index popisující vývoj cen bytů, rodinných domů a pozemků v České republice.

V regionálním projektu Hypoteční banka pro média uvolnila svou interní expertízu o cenách. Pro každý z regionů byla připravena prezentace místních specifik trhu nemovitostí a výsledkem byly jasné informace pro veřejnost, jakým směrem se ceny nemovitostí ubírají a tedy vodítko pro jejich případný nákup nebo prodej.

„Projekt regionální komunikace předčil naše očekávání jak v mediálním pokrytí, tak v interním ohlasu na celou akci a proto v něm pokračujeme i v letošním roce. Jsme rádi, že tentokrát už pro něj můžeme aktivně využít také HB INDEX – index cen nemovitostí Hypoteční banky,“ říká Bohdan Suchánek, ředitel marketingové komunikace Hypoteční banky.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *