Marketing

Milka obdarovává zákazníky s pomocí nových technologií

Značka čokolády Milka připravila pro své zákazníky novou spotřebitelskou soutěž, při které využívá možnosti registrace prostřednictvím aplikace Facebook Messenger. Uživatelům stačí koupit jakýkoliv produkt Milka v jakékoliv nominální hodnotě, vyfotit na mobil účtenku a nahrát ji do soukromé zprávy, tedy přes Messenger Facebook u profilu Milka.

Ohledně postupu v průběhu registrace je přitom přímo naviguje automatizovaný Messenger bot. Do soutěže, která poběží až do 13. března, je zároveň možné se registrovat také prostřednictvím webových stránek značky Milka.

„Registrace přes mobil a klidně rovnou z obchodu je snadná a rychlá,“ říká Kristina Mikulová, manažerka značky Milka. „A to jsme přesně chtěli. Použití Messengeru vidíme jako uživatelsky komfortnější než prostřednictvím webové stránky, byť i tu nadále využíváme. Zapojení těchto aplikací je v komunikaci se spotřebiteli nové, ale už teď se ukazuje, že plně funkční. Zhruba čtvrtina z celkového množství registrovaných soutěžních účtenek je získaná právě přes Facebook Messengera,“ dodává s tím, že z účtenek registrovaných v jednom dni je každý nadcházející den počítačovým algoritmem náhodně vybráno 333 vítězů brandovaných Milka termosek.

Přípravu a realizaci celé kampaně má na starost agentura Peppermint digital. Stojí za kreativním konceptem i tvorbou vizuálů do všech komunikačních formátů a kanálů. Kromě České republiky a Slovenska ji zajišťuje ještě pro Polsko. Idea kampaně je rozpracována v POS materiálech, social media kanálech a také zapojuje influencery. Nákup médií zajišťuje Carat.

„Využívání Messenger bota je obrovský trend, a navíc je to další kanál, kde se dá propojit uživatel se značkou. Bot je ideálním nástrojem pro odbavení velkého množství uživatelských vstupů, spotřebitelských soutěží úplně typicky. Pro vstup do soutěže využíváme Facebook reklamy ve formátu click-to-messenger, které po kliknutí rovnou zahájí konverzaci s botem. Po prvních dvou týdnech kampaně se míra prokliků CTR přesahující 5 % jeví jako extrémně výkonná,“ doplňuje Klára Muranová, account directorka agentury Peppermint.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *