Reklama

Na apríla ŠkoFIN spouští novou jarní kampaň

V silně obsazeném tendru na jarní kampaň zvítězil Kaspen. Na realizaci kampaně, která zdůrazňuje rozdílnost „osobností, které by se nikdy neshodly“, se podílel módní fotograf Benedikt Renč.

Kreativní koncept, který bude realizován v OOH, online, printu, rádiu, BTL a TV sponzoringu, nejlépe vystihuje a zastřešuje zadání a potřeby ŠkoFINu, lídra trhu ve financování osobních a užitkových aut (dle ČLFA). Kampaň navazuje na loňskou Garanci nejlepší nabídky a propojuje ji s vizualizací koncernových vozů s prezentovanou nízkou měsíční splátkou.

skofin_obr

„Chceme opět stavět na bezkonkurenčních akčních nabídkách ve spolupráci s koncernovými značkami, stvrdit naší nabídku garancí a prezentovat ji ve spojení s pestrou škálou koncernových modelů, kde si každý – ať je jakýkoli – díky dostupným měsíčním splátkám s námi vybere ten správný vůz koncernu Volkswagen. Brzy představíme také nové prvky naší komunikace, které do kampaně zapojíme“ uvádí šéf marketingu a produktu ve ŠkoFINu Lukáš Cankař a dodává: „Zájemce budeme opět směřovat na webové stránky a k více než 260 prodejcům koncernu VW, kde si budou moci ověřit výhodnost ŠkoFIN nabídky. V rámci Garance nejlepší nabídky překonáme jakoukoli předloženou konkurenční nabídku úvěru nebo finančního leasingu od banky či jiné finanční instituce.“

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *