Výzkum trhu

Německo znovu dobývá první příčku v průzkumu nejlepší „národní značky“, zatímco USA se propadají na šesté místo

Česká republika se z hlediska globální percepce své image umístila v roce 2017 celkově na 31. místě. V porovnání s rokem 2016 si vylepšila hodnocení ve všech šesti kategoriích, jež dohromady tvoří celkový index (export, správa země, kultura, lidé, cestovní ruch, imigrace-investice), přičemž nejlepšího hodnocení dosáhla v oblasti globální percepce správy země, které vzrostlo o 1,41 bodu.

Nejvyššího hodnocení dosáhla Česká republika v kategorii správa země (24. místo) a v kategorii imigrace-investice (25. místo), nejníže byla naopak hodnocena v kategorii cestovní ruch (36. místo). V roce 2016 Česku patřilo 30. místo. Ve srovnání s rokem 2016 se celkové skóre Česka zvýšilo o +1,13 bodu, což označujeme za ‚velký‘ rozdíl.

Jediný důvod, proč Česká republika klesla z 30. místa v roce 2016 na 31. místo v roce 2017 je to, že průzkumu NBI se v roce 2017 opět zúčastnilo Norsko (poté, kdy v letech 2015 a 2016 do něj nebylo zařazeno) a ihned se umístilo na 13. místě; tím všechny ostatní země následující za ním posunulo o jedno místo níže.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!