Reklama

Nové scénky z BAUHAUSU: Nešikovný manžel Vojta Kotek se loučí se slzami v očích

Síť odborných center BAUHAUS pokračuje s oblíbenou kampaní „Nešikovný manžel“ a přichází s dalšími situacemi, které mohou potkat každého kutila. V hlavní roli i tentokrát figuruje Vojta Kotek, který se musí rozloučit se svou nejlepší přítelkyní, kterou je jeho letitá míchačka.

„Kampaň zábavným způsobem upozorňuje na naši pětiletou záruku pro veškerou motorovou techniku. Vztahuje se na aku, elektrické i spalovací nářadí a stroje. Víme, jak nepříjemné je o techniku během projektů z minuty na minutu přijít a kolik starostí to může způsobit, proto se snažíme být v takových situacích spolehlivým parťákem,” říká Jindřich Hovorka, vedoucí marketingu společnosti BAUHAUS, který doplňuje, že ani tentokrát nechybí ve spotech nadhled, nadsázka a typický humor, který si zákazníci odborných center BAUHAUS i široká veřejnost oblíbili.

Blízký vztah mezi Vojtou a míchačkou i dojemné loučení uvidí diváci v rámci kampaně v průběhu celého září a října, a to hned v několika formátech. Kromě 30s spotů a 10s reminderů na televizních kanálech skupiny Prima Group se objeví také 10s sponzorské vzkazy na kanálech TV Nova, ČT ale i O2. Nezaměnitelné vizuály budou k vidění v printu, OOH, doprovázet je bude i komplexní online kampaň nebo radiové spoty.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!