Reklama

Novinku letošního léta Wai Moment uvede na trh silná digitální kampaň

Pivovary Staropramen na trh uvádí zbrusu novou prémiovou značku Wai Moment. Tento drink patří do kategorie hard seltzers, která se v posledních letech těší velké oblibě zejména ve Spojených státech. Launch nového produktu doprovází televizní kampaň, nechybí ani silná podpora v digitálním prostředí.

Hard seltzers patří v nápojovém průmyslu mezi nejnovější inovace. Jde o alkoholické nápoje vyráběné přirozeným procesem postupného kvašení cukru, ovoce nebo ječného sladu, v kombinaci s perlivou vodou a přírodní ovocnou příchutí. „Touto kategorií oslovujeme zejména mladé dospělé lidi, kteří se nebojí zkoušet nové věci,“ uvádí manažerka značky Katarína Košťáliková k nápojům, které se také v Evropě těší stále větší oblibě konzumentů.

Prémiová novinka Wai Moment je k dostání v atraktivních štíhlých plechovkách s objemem 330 ml. Prostřednictvím tří originálních variant – Tropical Crew Sensation, Crazy Berries Sensation a Minty Lime Time Sensation přináší značka konzumentům pocit nikdy nekončícího léta. Oslovovat je bude prostřednictvím silné marketingové kampaně. „Nebude chybět televizní reklama na stanicích skupiny Prima a komunikace na venkovních plochách, nicméně nejintenzivnější část komunikace je zaměřena na digitál. Právě na sociálních sítích a obecně v online prostředí tráví naše cílová skupina nejvíce času,“ přibližuje Košťáliková kampaň, která cílí zejména na mladé dospělé ve věku 18–24 let. Z toho důvodu bude značka aktivně komunikovat především v online prostoru a s pomocí influencerů. V rámci sociálních sítí využívá značka pro komunikaci globální profily na Instagramu, Facebooku a Youtube.

Součástí kampaně je také silná podpora v místě prodeje prostřednictvím prémiových kartonových stojanů, vystavení ve speciálních úzkých lednicích, barových lednicích či samo-doplňovacích stojanech. Představení novinky budou doprovázet také ochutnávky a rozdávání vzorků, připravena je navíc spotřebitelská promoce. „I přes nejistou společenskou situaci bychom značku chtěli dostat do povědomí veřejnosti i skrze eventy. Věříme, že se v létě situace natolik zlepší, že budeme moci uspořádat například roadshow a sampling pod širým nebem a dát tak lidem příležitost novinku ochutnat“ popisuje další plány Košťáliková.

Čtěte také