Reklama

Stylovou kampaní oslaví Coca-Cola 100 let své ikonické lahve

Společnost Coca-Cola ČR přichází s novou kampaní na oslavu 100. narozenin své konturované lahve, která je díky jedinečnému designu považována za nejslavnější lahev všech dob.

V rámci kampaně „Radost políbit“ se představí moderní ikony současnosti – Rita Ora, Avicii – i legendy minulosti – Marilyn Monroe a Elvis Presley. Součástí lokálních oslav stých narozenin bude také Mash-Up soutěž pro mladé umělce, designéry a tvůrce o zájezd do Coca-Cola design studia v Atlantě.

Hlavním cílem kampaně je vyvolat pocit, že každý z nás může být „políben“ lahví Coca-Cola, stačí ji jen vzít z chladícího pultu, otevřít a přiložit ke rtům. Hvězdy kampaně budou na vizuálech figurovat společně s ledově vychlazenou lahví Coca-Cola, ke které mají osobitý vztah stvrzený „polibkem“. Se začátkem kampaně budou také představena vybraná balení Coca-Cola se speciální grafikou oslavující výročí – 250ml plechovka, 330ml plechovka, 330ml skleněná lahev a kelímky.

„Kampaň Radost políbit oslavuje výjimečnost nápoje Coca-Cola a jeho kultovní lahve. Rádi bychom v ní spojili generace lidé po celém světě a inspirovali všechny spotřebitele, neboť každý z nás může zažít stejný pocit osvěžení a radosti, bez ohledu na to, jak slavní jsme nebo kde žijeme,“ řekla Kateřina Hladíková, Marketing Activation Manager společnosti Coca-Cola.

CCO_A2_kiss_marylin_cz

Intenzivní reklamní kampaň odstartuje 60vteřinovým TV spotem. Klíčová pro komunikaci bude digitální aktivace prostřednictvím speciální platformy, jež umožní personalizovat virtuální konturované lahve a sdílet je přes sociální sítě s přáteli a s rodinou. Dále bude k dispozici speciální webová aplikace, díky které budou moci spotřebitelé nahrávat svoje vlastní fotografie s lahví Coca-Cola inspirované hvězdami kampaně. Tyto fotografie budou během celého června zobrazovány na digitální obrazovce OC Kotva v Praze. Reklamní kampaň bude rovněž probíhat na billboardech, na sociálních sítích, v místě prodeje a bude doplněna o PR komunikaci.

Outdoorový vizuál Rity a Aviciiho pochází z dílny světoznámého fotografa David LaChapelle, který je jedním z nejžádanějších fotografů hvězd současné světové pop-music a filmového průmyslu. Adaptaci vizuálů a digital zajišťuje slovenský McCann Erickson, nákup médií Starcom a PR agentura Weber Shandwick.

Čtěte také