Marketing

Nový věrnostní program iBod začíná s mediální kampaní

Česká spořitelna se svými partnery zahajuje 7. října novou marketingovou kampaň ve stylu bonusového věrnostného programu. Podobné programy již úspěšně fungují například ve Velké Británii nebo v Německu, kde jej využívá na 20 milionů lidí.

Princip programu spočívá v odměňování věrných zákazníků za jejich nákupy bonusem, takzvanými iBody. Každý iBod bude mít svoji hodnotu. Za ty si zákazník bude moci vybírat odměny u partnerů dle vlastního výběru. To všechno bude možné na základě bezplatné registrace a obdržení iBOD zákaznické karty. Klienti, kteří budou platit kartou České spořitelny, mohou být odměněni dvojnásob.

Současnými hlavními partnery České spořitelny v projektu jsou Datart, Sportisimo a Bambule, dalších partnerů je celkem třicet, ale dle předsedy představenstva společnosti iBOD Miloslava Křečana je rodina otevřená a nebrání se v budoucnu dalším partnerům. Ambiciózní projekt, který stál odhadem 40 milionů Kč, počítá s milionem českých zákazníků, kteří by se mohli do programu zapojit.

iBod_3

Značka iBOD a celý program budou uvedeny velkou mediální kampaní na největších českých internetových a zpravodajských portálech, masivní podporou v televizních a outdoorových plochách. V první fázi budou napřímo osloveny 3 mil. českých domácností letákem s dočasnou papírovou kartou. Kampaně začnou běžet od 7.10. 2013.

– lp –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *