Marketing

ROSSMANN spouští vánoční kampaň s postavičkami DreamWorks

Síť drogerií parfumerií ROSSMANN připravila pro své zákazníky vánoční věrnostní kampaň. Ta tentokrát přinese oblíbené postavičky animovaných filmů z produkční dílny DreamWorks. Kampaň poběží od poloviny záři do 24. prosince 2017.

Zákazníci mohou po dobu 14 týdnů za své nákupy v jakékoliv prodejně ROSSMANN sbírat body, díky kterým si budou moci za zvýhodněnou cenu pořídit hrnečky s plyšáky ze čtyř animovaných filmů – Shrek, Kung Fu Panda, Madagaskar a Jak vycvičit draka.

S koncepcí i grafickou podobou kampaně přišlo marketingové oddělení společnosti ROSSMANN na základě zakoupení licence na postavičky DreamWorks. Upozornění na kampaň poběží v televizích, rádiích, tisku i online prostoru a na veškerých POS materiálech.

„Novou věrnostní kampaní potěšíme opět především děti našich zákazníků, které budou mít z hrnečků a plyšáků svých oblíbených hrdinů určitě radost. Tímto krokem navazujeme na věrnostní kampaň z letošního léta, kdy jsme nabízeli plyšáky z filmů Disney PIXAR,“ uvádí marketingová vedoucí společnosti ROSSMANN Marcela Syrovátková.

Za každých 100 korun nákupu získají zákazníci jeden bod do sběratelské karty, kterou obdrží u pokladny. Při koupi speciálně označených výrobků dostanou další body navíc. Za nasbíraných 24 bodů získají vybraného plyšového hrdinu společně s hrnečkem pouze za cenu 49,90 Kč.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *