banner_left
Marketing

Ocenění TOP In-store realizace měsíce srpna 2019 získala kampaň PURINA

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Vítězem za měsíc srpen se stala realizace PURINA. Tato kampaň, která za POS materiály použila kartonové vystavení 4 paletí, probíhala v srpnu 2019 v řetězci Globus.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,27 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 6,8 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala realizace ohodnocení 7,6. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 7,4 bodu.

Srpnové realizace hodnotila porota v počtu pěti osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:
JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories, Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězné realizace

„Kočičí palác se vším, co k tomu patří,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR. „Srdce majitele koček jistě zaplesá.“

„Dobrý nápad nevyužil potenciál naplno, s ohledem na málo výraznou barevnost,“ zhodnotil realizaci Petr Majerik.

„Nápaditá, milá prezentace, vhodně se přibližuje smýšlení majitelů mazlíčků,“ říká Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories.

„Příjemné, hravé, trochu kýčovité, ale cílovou skupinu (majitele a milovníky koček) zaujme,“ uvádí Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti (ČMS).

„Mít kočku tak hned kupuji,“ hodnotí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Zajímavé paletové vystavení, hodně místa pro produkt. Hodně se mi líbí komunikace dárku. Normálně by se to řešilo pomocí samostatného „áčka“ ale tady si dal někdo záležet a vyřešil zobrazení informací mnohem kreativnější formou. Palec nahoru.“

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Soutěžní POS realizace v ČR.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *