banner_left
banner_right
Reklama

Originální televizní kampaň na minerální vodu Magnesia již jubilejně podpoří Českého lva

Kampaň na minerální vodu Magnesia již podesáté podpoří udílení cen Českého lva. Opět je založena na úspěšném konceptu svižných a vtipných příběhů s držiteli Českých lvů. Ve spotech pro letošní rok se v hlavních rolích na obrazovkách objeví Jana Plodková a Hynek Čermák.

Jednotícím prvkem kampaně je odhalení toho, co se odehrává za oponou. Koncept agentury Arnold Milano v produkci Moloko film zrežíroval Karel Janák. K natáčení spotů uvedl: „koukal jsem se na své kolegy, kteří spoty točili každý rok. Vždy se střídali, pokaždé někdo jiný a já jsem jim pak tiše záviděl, protože mi to vždy přišlo velmi legrační a zajímavé. A teď konečně padla řada na mě, takže si to užívám.“

ceskylev

Celkem bylo vytvořeno 10 příběhů, přičemž první spoty byly odvysílány minulý týden. V jednotlivých spotech se objeví např. vášnivé tango Hynka Čermáka a Jany Plodkové, či odpověď na otázku, zda se nakonec Hynek odhodlá Janu políbit. Kampaň je zaměřená primárně na podporu spojení Magnesie a Českého lva. Zároveň ale podpoří i novou příchuť Magnesie RED – jahoda.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *