Marketing

Otevírá se první Branický Výčep. „Jedno na stojáka” se vrací v moderním hávu

Jedno „na stojáka” bylo odnepaměti součástí české pivní kultury. Ať už po cestě z práce, na procházce se psem nebo kdykoli, kdy člověk dostal chuť. V poslední době ale tyto tradiční výčepy prakticky vymizely. O návrat „ohroženého druhu” do českých měst se teď zasloužila pivní značka Braník se svým Výčepem.

Dříve tolik oblíbené bufety, osvěžovny a jednoduché výčepy piva, které byly – a to je potřeba si přiznat – typickým prvkem naší pivní kultury, v posledním desetiletí z našeho trhu prakticky vymizely. Značka Braník se tuto situaci rozhodla řešit, a proto přichází se svým Výčepem. Výčep navazuje na tradici těchto zařízení v čistém a moderním prostředí. Chce nabídnout zákazníkům jednoduchou formu osvěžení a občerstvení například po cestě z práce, během čekání na vlak či venčení domácích mazlíčků. První provozovna Branického Výčepu se otevírá v květnu letošního roku v Neratovicích na adrese Bří. Čapků 699.
 
Výčepu dominuje masivní výčepní stůl s prosvětleným logem Braník, při zpracování interiérů byly použity odolné a snadno udržované materiály. Prostor pro hosty je „na stojáka”. Hlavním lákadlem je samozřejmě „Pivo jedna radost“ – tedy kvalitně ošetřené pivo Braník 11°. Co se týče jídla, Branické Výčepy nabídnou jednoduché občerstvení, jako je sekaná, párek, klobása, nakládaný hermelín, utopenec či obložené chlebíčky. V případě potřeby je možné nainstalovat i plnohodnotnou samoobslužnou jídelnu. Jídla i nápoje jsou prezentovány na LCD obrazovkách a umožňují tak rychlé úpravy aktuální nabídky. 
 
„Pro zájemce jsme připravili projekt moderního, jednoduchého a dobře udržovatelného interiéru se samoobslužným provozem. Ten je nenáročný nejen na vstupní investici, ale i na provozní a personální náklady. Branický Výčep s perfektně ošetřeným pivem Braník 11° je určen pro opravdu širokou veřejnost,“ říká Jan Trochta, manažer značkových restaurací společnosti Pivovary Staropramen.
 
Určitým unikátem je i to, že Výčep je možné vybudovat v prostorách od 20 m2, kdy provozovatel nabídne k pivu pouze jednoduchou formu občerstvení bez dalšího nároku na zřízení kuchyně. Projekt většího rozsahu, kde spojení samotného výčepu a plnohodnotné jídelny přinese pestřejší nabídku v jednoduchém a moderním prostředí, pak dokáže zaujmout i ty zákazníky, pro které byla konzumace „na stojáka” dosud spíše něčím exotickým.


 
„Koncept Výčepu je určen do měst nad 5 tisíc obyvatel, především na frekventovaná místa, kudy prochází větší množství lidí. Může se jednat o nádraží (a tedy návrat mnohdy oblíbených „nádražek” s jejich charakteristickou atmosférou), dopravní uzly, hlavní ulice nebo místa v blízkosti výrobních či administrativních center. Ideální velikost prostoru je od 20 m2 do cca 100 m2,” dodává Jan Trochta.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *